Drie handmade projectjes

De laatste keer dat ik nog eens over iets handgemaakts blogde was in augustus vorig jaar (haha, allez, 2014 hé). Da's vier maanden geleden! Ik zit nog altijd met een naaikriebel dus regelmatig rolt ten huize bij gebrek aan beter wel een projectje vanonder de naaimachine. En mijn laatste drie projectjes die u nog niet had gezien toon ik graag!

English// version below
Een flamingopennenzak! De stof van de binnenkant haalde ik uit één van mijn lievelingsrokken (te zien in deze oldschool blogpost uit 2010!) Ik maakte hem met de lieftallige hulp van deze tutorial door Oontje.




Project n°2 is een laptophoes. Na mijn eerste ervaring (te klein, ahum) vond ik het nu hoog tijd voor een tweede poging. Met ultrazachte fleece voering in color blocking-motief en witte brilletjes aan de buitenkant! Maar helaas, nu is deze ook te klein. Ja mannekes, ik neem het duidelijk niet zo nauw met de naadwaarden en all that jazz. Gelukkig past het lief zijn Macbook er wel in. Drie hoeraatjes! (En ah nee, strijken, daar doe ik kennelijk niet aan mee.)



Al twee projecten zonder een spoor van uilen? Ho maar! Deze uilige tote bag maakte ik met mooie canvasstof die ik kreeg van de foefelqueen van Heet van de Naald (de naam van ons naaiclubje). Merci Inge! Perfect om kleine frullekes van en naar onze wekelijkse bijeenkomst te nemen.




English// Hi guys! It's been a while (August 2014, to be exact) since I last posted something handmade. But me and Josefien, my sewing machine, are still very close. Every once in a while a new project comes along, and today I'm sharing three of my latest projects. A pencil case, laptop cover and owl tote bag. What do you think?

Da was 't. Tot snel!

p.s. Duim voor mij! Vandaag mijn eerste (en laatste, muahaha) examen. Stressssss!

CONVERSATION

14 reacties:

  1. Oeehww wat een leuke dingen allemaal! Alleen maar leuke stofjes! Wellicht moet ik maar eens op stoffenjacht!

    ReplyDelete
  2. Toffe handgemaakte spullen,love it !

    ReplyDelete
  3. Wat een goeie om daar je oude sokken voor te gebruiken. Wordt het meteen een stuk vrolijker. Die komt op mijn lijstje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi, ik gebruikte geen oude sokken, maar een oude rok! :)

      Delete
  4. Ik ben fan van uwe flamingo pennenzak! <3

    ReplyDelete
  5. Goh, die pennenzak is zooo cool! En zo mooie stofjes allemaal. Wat lijkt het mij leuk als je met een naaimachine overweg kunt, maar ik dus niet :D

    ReplyDelete
  6. Tof! Mooi, die flamingo's :) En voor duimen ben ik te laat, maar hopelijk ging het goed!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I did it! Mijn laatste examen ooit! :)

      Delete
  7. waauw, wat tof! wou dat ik zoiets kon. :) hoop dat je examen goed is gegaan!
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  8. Super gave DIY's joh ^___^ ze kunnen zo eigenlijk in de
    winkel verkocht worden! Many good luck with your exames c:
    Xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wauw, wat een lief compliment, thanks!!

      Delete
  9. Wat ben je creatief! Dat pennenzakje vind ik echt heel leuk!

    ReplyDelete
  10. Echt zo tof! Wat knap en wat netjes, en wat zijn die stofjes leuk zeg.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top