De Wederkeer van Snail mail Sunday

Happy Sunday! Maar oeps, ik ben een slechte penpal! Heb al een tijdje niet echt fut meer gehad om brieven te schrijven, al ga ik er volgende week zeker terug in vliegen!

to Fab
I sent this one out in November! I made my own stationary with pretty new washi tapes, and added some on a card for Fabrizia to use. I also sent her a little something to hang in a Christmas tree (or just in her room) which I find way too cute. I didn't like the original hanger so I took it off and added a colorful polkadot one :)







from Fab
Fab sent me Christmas mail! I love it, thank you so much! That little Christmas tree is soooo cute!






from Joska
Quite a while ago I participated in a 'ten things' snail mail, where I had to send out ten things I liked to a person I didn't know. I had to send out my stuff to Joska and this is what she made for me! Amazeballs! Dankjewel Joska!









Have an amazing Sunday!

CONVERSATION

8 reacties:

  1. ahh, zo mooi! ik wil ook telkens beginnen aan brieven / snail mail, maar dan weet ik niet hoe en waar, en schiet het er weer in... dit jaar toch maar echt eens aan beginnen. :)
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misschien moet ik dit jaar ook eens een post schrijven met tips om te beginnen met snailmailen? Want ik hoor wel vaker van mensen dat ze niet weten hoe en wat en waar.. Ik onthoud het!

      Delete
  2. Wow knappe dingen heb je gemaakt en gekregen :) Ik ben ook een (Belgische) snailmailer maar ik voel me nooit zo creatief :)

    ReplyDelete
  3. Wauw wat een mooie brieven! Ik heb er ook al over nagedacht om te beginnen snailmailen maar momenteel heb ik er nog niet de tijd voor gevonden... Binnenkort toch maar eens doen want het lijkt me heel leuk en een goede manier om creatief bezig te zijn !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, tijd ervoor vinden en maken is niet altijd even simpel! Meestal breek ik mijn brieven ook op in verschillende punten. Ik maak eerst wat dingetjes om erbij te stoppen (soms meerdere van hetzelfde, dat bespaart natuurlijk tijd!), dan ga ik weer wat anders doen, daarna schrijf ik de brief. Versieren kan dan op een ander moment nog, en de envelop maken ook. Alles bij mekaar ben je daar wel even mee bezig, maar je kan het natuurlijk ook prima gewoon opsplitsen :)

      Delete
  4. Aww the felt penguin! And the cat sweater postcard! :) Your snail mail is always so cute to see!

    ReplyDelete
  5. Wat een ontzettend leuk artikel is dit, voel helemaal de knutselkriebels haha.

    Ik heb dit artikel als 1 van mijn favorieten genoemd in mijn linkparty van vandaag! :D Hopelijk vind je dat leuk!

    Liefs! Rosie

    ReplyDelete
  6. Enorm leuk! Ik mis snail mail wel hoor maar het lukt mij gewoon niet om netjes op tijd terug te schrijven! Misschien probeer ik het later weer eens want het is zoooo leuk om post te ontvangen :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top