November in review


Happy December! I can't wait to get in the Christmas spirit. Now that the weather is getting colder, all I want to do is cuddle up under a blanket with a hot coco, some marshmallows and host a movie marathon. Let me give you a little peek into my life. This is what happened during November!

In November, I…

» went to the cinema with the bf to see Mockingjay (part 1 of the final Hunger Games). SO. MUCH. EXCITEMENT! The bf was less enthusiastic, but oh boy, that song got stuck in my head for another week!



» spent quite some time working. It was all for a good cause!

» cuddled with these three.

» had two more radio shows! (our program is called Radio Ananas, and you can livestream it every Tuesday from 12am to 1pm at 21bis.be, if you're interested!)

» went out for autumnal walks a lot. Great for thinking and breathing in some fresh air!

» waited and went to the hospital a few times. 12/12 I'll have to get my wisdom teeth removed. So I'll probably look like a giant Easter egg. I'm not so sure if I want to share my face with the world then, but if I will, you'll notice ;-)


» made way too less photos! December will be better, I can already tell :)

» saw 9 movies, 1 season of series & read 5 books.
movies & series
» 1 EDtv - 08/11 - ★★
» 2 The Loft - 08/11 - ★★
» 3 The Switch - 14/11 - ★★
» 4 Girl, Interrupted - 15/11 - ★★★★★
» 5 Anastasia - 15/11 - ★★★★
» 6 Awakenings - 16/11 - ★★★★
» 7 The Hunger Games: Mockingjay (part 1) - 26/11 -  ★★★★
» 8 A.I. - 28/11 - ★★★★
» 9 101 Dalmatians - 29/11 - ★★★

» 1 Misfits (season 4) - 09/11 - ★★★★


books
1 Interviewen in de Praktijk - Dick Van der Lugt - 06/11 - ★★★
2 Lambik - Marc Legendre - 08/11 - ★★★
3 Massa - Joost Vandecasteele - 15/11 - ★★
4 De Kleurenvanger - Peter Verhelst - 25/11 - ★★★★★
5 Max (and the Wild Things) - Dave Eggers - 28/11 - ★★★★
Hope you've had an amazing November!

p.s. For more snaps out of my daily life, you can follow me on instagram @bijgebrekaanbeter.

21 reacties

  1. Hoe vond je The loft? Leuke maand Elisse!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik werd er niet door omver geblazen! Vond het zeker geen aanrader. De acteurs spelen het precies niet met dezelfde subtiliteit en diepgang als de Vlaamse versie. 't Is zo'n beetje over the top typisch Hollywood, in mijn opinie. Maar ik blijf wel fan van Erik en Matthias!

      Delete
  2. succes met je wijsheidstanden! laat je ze alle 4 tegelijk trekken? ik had er maar twee en liet ze een voor een trekken (onder plaatselijke verdoving) de eerste deed wel wat pijn en was redelijk gezwollen maar de tweede eigenlijk bijna niet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb er ook maar twee! De arts stelde voor om ze alletwee tegelijk eruit te halen, dmv een operatie onder narcose dus. Spannend! Heb hier al goeie tips gekregen dus zal wel goed komen :)

      Delete
  3. Hmmmm, die tas op die laatste foto ziet er spek naar mijn bek uit :-). En ook van mij veel succes met je wijsheidstanden!

    ReplyDelete
  4. herfstwandelingen zijn altijd zo, zo fijn! heerlijke maand. :)
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  5. Hunger Games was zoooo goed en super spannend :) !

    ReplyDelete
  6. Two weeks I had surgery in my nose and before that I thought, mhm, I should make a picture of myself, when I will wake up! And the first thing I did when I woke up after surgery, I made a selfy and put it in Instagram. Ok, I didn't thought about doing it, but somehow my brains decided to do different :D
    About your movie taste - I suggest to watch some more movie starring Jason Bateman. Example, Bad words. I like this actor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, I realllllly want to see that photo now! I'm going to look it up :) And thanks for the recommendation, I will look into Bateman!

      Delete
  7. Wat gaat de tijd vlug. Zag er een hele fijne maand uit!

    Tip voor je wijsheidstanden, zodra je terug op je kamer bent de verpleegsters blijven lastig vallen voor ijs en ook als je terug thuis bent zorgen dat je veel ijs klaar hebt liggen voor de eerste 2 dagen! Dan zie je er helemaal niet uit als een hamstertje ;) Ik heb die van mij alle 4 gelijk laten trekken en dat valt allemaal best mee.

    ReplyDelete
  8. Zag er een fijne maand uit. Veel succes met je wijsheidstanden. Heb er ook 3 laten trekken (in 1 keer) en als ik je een tip mag geven: vooral veel ijs op leggen zodat het niet kan gaan opzwellen en dan valt het allemaal mee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt voor de tip! Dat ijs blijft maar terugkomen dus is heel belangrijk denk ik ;-)

      Delete
  9. Ik heb al mijn wijsheidstanden gelijktijdig laten trekken (onder algemene verdoving) en dat viel echt heel erg mee hoor! Ik had allerlei horrorverhalen gehoord van een week er bij lopen als een paars-geel uitgeslagen hamster, enkel maar heel zachte voeding kunnen eten, dus ik keek niet bepaald uit naar die operatie.
    Uiteindelijk was er uitwendig niet eens iets te zien en kon ik diezelfde avond (operatie was in de ochtend) al voorzichtig een sandwich eten (ok, niet het meest "harde" voedsel dat er is, maar ook niet meteen vloeibaar te noemen). Mijn moeder stond daar mooi met haar koelkast vol yoghurtjes ;-)
    Om maar te zeggen, er is hoop :-) En ik hoop dat zowel de operatie als de genezing achteraf bij jou even vlotjes gaan als bij mij!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Ik hoop er ook niet te gaan uitzien als een hamster - al vindt de bf dat wel schattig - maar met al die tips hier gaat dat helemaal goed komen denk ik! :)

      Delete
  10. Was weer een mooie maand zo te zien! Geniet nog van het laatste staartje van 2014! :D

    ReplyDelete
  11. Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe Hunger Games! Ga die zondag proberen te zien.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Echt de moeite Marijke, ge gaat het u niet beklagen!

      Delete
  12. Super leuk om te lezen Elisse! Prachtige foto's van je herfstwandelingen.
    Ik ben vanmiddag met mijn zusje naar Mockingjay geweest, ooooooo wat een film! Ik ga er vanavond over dromen. De muziek is zo prachtig, als je wil kun je de lijst op Spotify opzoeken.
    Wat lekker dat je havermout hebt gegeten! Hihi, zo leuk dat je geïnspireerd was door mijn recept! Rozijnen met kaneel en banaan is echt een topcombi, en met noten moet het alleen maar lekkerder worden.
    Liefs!

    ReplyDelete
  13. Ik heb je blog net ontdekt en wat is het hier gezellig :) ben jij ook van antwerpen? Aan de ticketjes van de kinepolis te zien... :) ik word 23 december geopereerd aan mijn wijsheidstanden, ook 2 wijsheidstanden onder volledige narcose. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen, dan kan ik me eventueel voorbereiden... ;) haha nee het zal vast wel meevallen (hoop ik! )

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!