There's a new webshop in town!

Monday, November 03, 2014 9 Comments

Ergens in juli kreeg ik een mailtje dat er een nieuwe webshop in town was, Fotosnufjes.nl. Er worden allerlei fotografiegadgets verkocht, van lenzen voor je smartphone tot cameramokken, en ook - hoe cute! - camera geheugenstickjes. Ik keek toen mijn ogen uit, wegens mijn redelijk aanwezige band met alles wat met fotografie te maken heeft, en wilde liefst ineens alles bestellen. Toch besloot ik het nog efkes te laten bezinken.

De liefde bleef echter groeien en borrelen en toen dacht ik: "Waarom contacteer ik Fotosnufjes niet eerst en vraag ik of ze een samenwerking zien zitten met mijn blogje?" En zo geschiedde. Dion van Fotosnufjes vond dat een topidee. Iedereen gebaat, nietwaar? Fotosnufjes krijgt wat media-aandacht, jullie leren een nieuwe webwinkel kennen, en ik heb er een leukigheidje bij.
English// version below


Bij deze presenteer ik jullie vol trots aan mijn eigen camera-USB'tje. 't Is een geinig ding. Ik ben zo iemand die kleine prulletjes nogal snel kwijt speelt, maar met deze zal dat niet zo snel gebeuren. Hij valt op, je kan er 8GB aan rommel (of foto's, teksten, muziek, ...) op kwijt én er zit een handig ringetje aan waardoor je hem kan vasthangen aan je sleutelhanger. Enige nadeel: iederéén wil mijn USB'tje lenen en is fan. (Geen grap.) Tegen al die klasgenootjes - jullie weten wel wie jullie zijn - één goede raad: koop uw eigen USB-stickske!



Hierbij laat ik deze lofbetuiging, het moge immers duidelijk zijn dat ik er heel blij mee ben! En jullie, zijn jullie overtuigd?

English// I collaborated with Fotosnufjes.nl and received this insanely cute camera USB flash drive. I think I'm in love. My classmates seem to like it as well, since they always want to borrow it and compliment me about it.


p.s. Hoe graaf zou het zijn als zo'n minicameraatje ook nog eens echt zou werken?

p.p.s. Kleine dienstmededeling//staff announcement
This week - and this week only, for now - there'll appear a fresh new article every (week)day. They will go online every morning at 10am. Hope you enjoy! (And feedback is very much appreciated in the comments, as always!)

Dit artikel is geschreven in samenwerking met Fotosnufjes.nl. Uiteraard ben ik in dit artikel volledig eerlijk en zou ik nooit over iets schrijven waarvan ik vind dat het niet bij mijn blog en lezerspubliek past.

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer