Day in photos: September 8 (Marrakesh edition!)


Hi there! Another long overdue day in photos (of in hippere termen: een heuse plog). In September me and the boy enjoyed a week off in Marrakesh, Morocco and I wanted to capture one of our days in a photo an hour-style. So here you go, enjoy! (Making this post made me want to go back SO. BAD.)

10am
Obviously the bf snapped this picture. We slept in and had late breakfast (aka brunch).


11am
View from the pool.


12am
Just chillin' while watching these mini palmtrees.


1pm
Hi there!


2pm
Diving and swimming <3 .="" br="">

3pm
Trip to the city centre.


4pm
Visiting a local market.


5pm
Pretty tiles. I love Moroccan patterns.


6pm
Djemaa el-Fna square.


7pm
Crazy driver.


8pm
We made some friends on our trip! Another couple all the way from the other side of Belgium, which resulted in hilarious misunderstandings due to our different accents.


9pm
Mojito from a machine vs fresh mojito.


10pm
We played UNO and drank some more mojitos, before heading to bed.


Hope you're all well. Talk to you soon!

14 reacties

  1. Aaaah, ziet er geweldig ontspannend uit! Niets moet, alles mag, dat soort ontspanning.

    ReplyDelete
  2. Superleuk om te zien. Ik wil echt graag eens naar Marrakesh, lijkt me zo'n mooie stad

    ReplyDelete
  3. Leuk Elisse, heb jij ook enige negatieve ervaringen gehad? Mijn familie wou ook daarheen reizen, maar wij kregen vaak opmerkingen zoals bustrippen die je enkel naar winkels brengen in plaats van dingen enzo :D Mooie foto's weeral!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, daar moet je wel voor oppassen! Echt iedereen probeert je daar dingen te verkopen, of beweert dat ze 'gids' zijn en brengen je dan enkel naar winkeltjes waar zij de eigenaar van kennen, zodat zij, als je dan iets koopt, een procentje krijgen. Wij zijn de eerste keer met een tour die geregeld werd vanuit ons hotel naar de souks gegaan, en daarna gewoon op ons gemak met z'n vieren. Wel aan te raden om de eerste keer begeleid te gaan, anders verdwaal je nogal gemakkelijk denk ik :)

      Delete
    2. Aha! Merci voor je feedback Elisse. Wij willen wel graag gaan, maar hoorde tot nu toe enkel negatieve dingen als tourist dus twijfelde we nog een beetje! :)

      Delete
  4. Je hebt super leuke foto's genomen! Ben nog nooit in Marrakech geweest, ziet er wel fun uit! X

    ReplyDelete
  5. wat een fijne foto's! marrakesh staat ook nog steeds op mijn 'must-visit' lijstje, lijkt me een prachtige plek :).
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  6. Marrakesh staat ook nog op mijn lijstje. Iedereen die ervan terug komt zegt dat het een prachtige stad is!

    ReplyDelete
  7. Woahh wat een fijne foto's, heerlijk dagje lijkt me zo! Vind je foto van jezelf in de sidebar trouwens ook práchtig zeg! (Sorry als die er al heel lang staat haha, ik lees blogs altijd op m'n telefoon dus dan zie ik de mobiele versie van je site)

    ReplyDelete
  8. Aaaaaaaaah, superleuke foto's! Ik ging vijf jaar geleden ook naar Marrakesh en vond het zo'n leuke stad... Zou best wel een keertje terugwillen!

    ReplyDelete
  9. Ziet er heerlijk uit! Heeft er iemand trouwens al eens gezegd dat jij en de bf dezelfde lach hebben?
    Serieus: bekijk de 1pm foto maar eens. Very cute hoor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah! Ik denk dat dat komt omdat wij allebei putjes in onze kaken hebben ;) Hihi

      Delete

Yay! Comments make my day!