Day in photos: September 28


Hi there! As promised, I was going to do 2 day in photos-posts this September and I succeeded my task. So let's take a look at a casual Sunday in September.

10am
Getting ready for the day and cleaning out (part of) my make-up stash.


11am
Starting the day with coffee.


12am
Cranberry snack.


1pm
Reading time.


2pm
Skates on and go!

3pm
Oh no, what an unfortunate event.. (Imagine that I had to rollerskate on one leg all the way home... It must've looked hilarious, I assume.)

4pm & 5pm
Editing, editing, editing.


6pm
Exporting, finally!


7pm
BBQ at my parents place, yay!


8pm
Yummy homemade icecream. My mom is the best!


Hope you're all well. Talk to you soon!

CONVERSATION

13 reacties:

  1. Zag er weer heel fijn uit Elisse. Jouw blog maakt een mens altijd vrolijk ;)
    Lees je 3 boeken op hetzelfde moment hihi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Op dat moment wel denk ik! Over Lolita heb ik zoooooo lang gedaan, ik was zo blij toen ik 'm eindelijk uit had, haha! Dus dan wilde ik wel combineren, zodat ik af en toe kon overgaan naar wat lichtere lectuur :)

      Delete
  2. Leuke dag, balen van dat wieltje van je skate. Ik had je wel naar huis willen zien stuntelen, haha. Leedvermaak. :p ;)

    ReplyDelete
  3. Oeh, leuke post! Ik vind die a day in photos posts altijd geweldig leuk om te lezen, maar zelf komt het er nooit van om zo eentje te doen. :p

    ReplyDelete
  4. Wat een fijne post Elisse!
    Wat een heerlijk dagje ook. Zo lekker dat het toen nog zulk goed weer was voor een bbq.
    En wat een mega cool kopje! Hebben!
    Heb je je skates kunnen maken :(? Dat gaat zeker lastig?
    Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja die tas is echt geweldig! Ik kreeg ze dit jaar voor m'n verjaardag van m'n snailmaatje Saar. Hij komt van Studio Lorier, je vindt ze hier online (http://www.sanderlorier.com/studio/
      ) :)

      En nee, heb helaas m'n skates niet kunnen maken.. Ik hoop er ergens tweedehands op de kop te kunnen tikken, maar met dit miezerig weer zal het er toch niet zo vaak van komen om te gaan skaten, dus dat kan nog wel even wachten!

      Delete
  5. ahh wat een fijne dag!
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  6. Dat skeeleren is wel een dingetje hoor, zie je steeds minder!

    ReplyDelete
  7. Mooie foto's enneuh ... je hebt een superleuke tas!

    ReplyDelete
  8. :O Dat kopje! Waar koop je dat? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hierzo: http://www.sanderlorier.com/studio/ :-)

      Delete

Yay! Comments make my day!

Back
to top