Sew it up

Friday, October 17, 2014 1 Comments

Even een kort berichtje tussendoor om jullie voor te stellen aan Sew It Up, een online naaiwedstrijd voor Belgen en Nederlanders. Superfijn initiatief! Caroline en Hanne organiseren de wedstrijd nu al voor de tweede keer en 't is een groot succes.
(Ik zal eerlijk zijn, ik solliciteerde de eerste keer ook naar een deelname, maar viel er helaas buiten. Toen ik de andere kandidaten zag die erbij zaten, was ik blij dat ik het daar niet tegen moest opnemen, hah! Zo ver gevorderd zijn mijn naaiskills helemaal nog niet!)
(English// version below!)

De wedstrijd loopt 5 weken en elke week is er een thema waarrond de deelnemende dames iets in mekaar moeten flansen. Vorige week maakten ze allemaal iets in de stijl van de jaren '20 (graaf!) en voor de volgende opdrachten moeten ze zich onder andere laten inspireren door films, foto's uit hun kindertijd en mogen ze helemaal losgaan in hun persoonlijke stijl.

Een wedstrijd zou een wedstrijd natuurlijk niet zijn zonder winnaar. Daarom mag het publiek mee stemmen op de creaties. Dat wordt samengeteld met de stemmen van de jury en die van de deelnemers zelf. Elke week valt er dus iemand af, en na 5 weken kennen we de winnaar!



Heel spannend, en ik volg het op de voet, want mijn blogmaatje Lieke doet ook mee!

Stemmen voor deze week kan helaas niet meer, maar als jij ook helemaal in de ban bent van het naaien - of het gewoon fijn vindt om mooie creaties te spotten, dan raad ik je aan om eens te gaan piepen op de website van Sew It Up!

Tot zover deze kleine dienstmededeling. ;-)

¡Hasta la pr├│xima!

English// I wanted to introduce you to Sew It Up, an online sewing competition for Belgians and Dutchies. If you're interested in taking a peek, please do! A blogfriend of mine, Lieke, is also participating, and I can't wait to see what she will be making for the next challenges!



Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer