PROJECT 365 #18 & #19


Hi y'all! I have a couple more weeks to catch up on, these ones date from mid-September! So off we go!

157.365
Fabulous cat in sunglasses.


158.365
Yummy mask!


159.365
First day of school = booze!


160.365 & 161.365
A letter all the way from the Philipines. & Damn you trains (sometimes).



162.365
A little souvenir from Marrakesh


163.365
This sleepy head is sleepy.


164.365 & 165.365
Little Ruby. & Autumn days.


166.365 & 167.365
I have a new phone case! & Flying high.


168.365
This read-a-thon-thing is going great. Thanks, Pixel.


169.365 & 170.365
Sushi! & 1418.


171.365
Me-time.


Talk to you soon! Happy Halloween! (Are you dressing up tomorrow?)

p.s. This is my 100th post this year! Celebrate good times!

10 reacties

  1. Ik ga mij verkleden (of een poging tot) als Hermelien Griffel! Jij?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha tof! Ik heb je outfit gezien op Instagram, zag er goed uit! Gisteren heb ik me niet verkleed, maar vanavond een Halloweenfeestje dus ik ga wel weer een poging doen! Weet alleen nog niet als wat, hihi!

      Delete
  2. I wish I was home more often at day light time so that I could make pictures of my fabulous cat as well, because you cats are little photo stars! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, especially Pixel is a real model! Cera is unfortunately a bit shy, that's why she's not featured on the blog as much, too bad! :)

      Delete
  3. Leuke update! Die GIF is tof. Ik ga mij vanavond verkleden met twee vrienden en we gaan Gent onveilig gaan maken ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb uw outfit gezien! Herkende u eerst bijna niet! Cool Raya!

      Delete
  4. Jouw foto's blijven leuk Elisse!
    Je kleuren zijn op de een of andere manier zo fijn.
    Echt een lief souvenirtje van Marrakech, en je shirt is COOL! En je telefoonhoesje is super tof! Lijkt mij eigenlijk ook wel heel gaaf om te hebben; waar heb je dat laten doen?
    En oh Elisse, wat een mega compliment op mijn blogje :). Super lief. Maandag was ik weer op stap geweest na honderd jaar met een analoogje op zak en hopelijk, hopelijk zijn de foto's een beetje lief geworden (wel zat het rolletje er verkeerd in en moest ik 'm terugdraaien en opnieuw erin doen, oei!). Freelensen is echt heel erg cool! Ik zou het proberen als ik jou was ;) wil je dat analoog of digitaal doen? Want ik probeerde het eens digitaal, maar toen kreeg ik een melding van mijn camera dat de lens er niet goed op zat.. Bij analoog heb je daar natuurlijk (althans, bij een automatische analoog wel!) dan geen last mee :).
    Let me know - ik ben benieuwd!
    Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb een blogpost geschreven over mijn hoesje, dan moet je even teruggaan naar m'n oudere posts! (http://bijgebrekaanbeter.blogspot.be/2014/10/my-favorite-people-on-case.html) Komt van Smartphoto, echt een aanrader!

      Freelensen heb ik een jaartje (ofzo) geleden al eens gedaan met mijn digitale camera, geen problemen toen met mijn camera. Je moet je instellingen op handmatig scherpstellen zetten hé, geeft hij dan nog steeds de melding? Met een analoge durf ik dat zeker nog niet, heb nog niet voldoende ervaring met mijn kodakjes en voigtländers om die stap te zetten ;-)

      Delete
  5. I really like your phone case, and that mask looks pretty nice!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!