PROJECT 365 #17 & #18


Don't let the title scare ya! I know it's been an awful long time since my last update, that's why I'm going to do updates in batches of two weeks. Here are my photos from project 365 from week 17 and 18. Hope you enjoy!

140.365
Another mask! (Yes, I've been pampering myself lately.)


141.365
Quality time with this lovely bird.


142.365 & 143.365
Mojitonade (en sappige roddels) at Barnini. & Drunk.



144.365
This boy makes a great pattern.


145.365
My mom bought me these cute owl chocolates.


146.365
Bad hairday.


147.365
Mmmmh, bagels. Comfort food.


148.365
Pixel & Cera like to (playfully) fight a lot. Like real brothers & sisters do, right?


149.365
Morocco from high up in the sky.


150.365
Reading and mojitos and sunshine and my boy next to me: amazing.


151.365
<3 br="">

152.365
Relaxing by the pool.



153.365
This blurry picture is a perfect resemblance of our night.


154.365
So long, camel.


155.365
Marrakesh by night.


156.365
In the airplane.


That's all for now. Phew, this was much fun to look back to. How's your Project 365 going (if you're participating in one?)
Talk to you soon!

CONVERSATION

9 reacties:

  1. Dat patroon is echt tof! Fijn om naar te kijken :) Volgens mij waren het een fijne twee weken, leuke dingen, lieve mensen en lekker ontspannen met een masker. X

    ReplyDelete
    Replies
    1. 't Is ondertussen al even geleden, maar het waren inderdaad twee hele fijne weken! Natuurlijk probeer ik ook enkel de leuke dingen op foto vast te leggen, waardoor het lijkt alsof m'n leventje alleen maar uit fijne dingen bestaat, al is dat natuurlijk niet altijd zo :) Maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel!

      Delete
  2. Bad hair day? Wablieft? Uw haar ligt begot supergoed! Leuke foto's Elisse!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, no, trust me, dit is slechts een momentopname van een héééle slechte haardag! ;-)

      Delete
  3. Die uiltjes zien er zoooo schattig uit. I want... En excuse me, maar ik heb in de verste verten ook geen bad hair day gezien :D

    ReplyDelete
  4. Mojitonade?! Sounds delish!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Is ook heerlijk! Al mag er van mij altijd wel een drupje alcohol bij ;-)

      Delete
  5. Leuk patroon, ik had het eerst niet door dat het gezicht van jouw vriend erin te zien was *oeps*. Maar echt wijs! En niks bad hairday, ik vind zo'n nonchalante dotjes net heel mooi. Fijne vakantiefoto's ook, zou zo op vakantie willen vertrekken! Gelukkig krijgen we hier nu ook enkele mooie daagjes. Dat terwijl we morgen al aan de maand november beginnen.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top