My favorite people on a case

Een paar weken geleden alweer werd ik benaderd door Evelien van Smartphoto. De naam doet het al vermoeden, Smartphoto verkoopt een heel gamma aan producten die iets te maken hebben met foto's. Fotoboeken, sleutelhangers, kalenders, stickers, noem maar op en Smartphoto heeft het.

Sinds ik in het bezit ben van een smartphone, koop ik elke (paar) maand(en) wel een nieuwe case, en naast dat die er cute moet uitzien, wil ik ook dat -ie functioneel is en eventuele schokken kan opvangen. En ja, je raadt het al, ook dat biedt deze webshop. Ik koos een beschermende iPhone case uit. Voor het design op de achterkant kan je kiezen uit enkele kant-en-klaar designs of je maakt gewoon zelf iets. De instagram-achtige vierkantjes zagen er wel heel lief uit, dus ik zocht wat leuke fotootjes uit waar mijn favoriete mensen en gebeurtenissen op staan, laadde ze in mijn digitale hoesje, maakte nog wat aanpassingen en hup, in mijn winkelmandje.



Een paar dagen later kreeg ik mijn nieuwe schat thuis aan en ik was blij verrast! Om eerlijk te zijn sta ik altijd een beetje sceptisch tegenover fotoafdrukken op iets dat niet plat is, maar de kwaliteit van deze case is echt top! Naast de rubberen beschermhoes, ontvang je een plastieken exemplaar met je eigen design op dat je er simpelweg overschuift. Sturdy en pretty, I like!


Bij mijn bestelling kreeg ik ook nog een ScreenGuard. Ik en mijn klunzigheid, het kent geen grenzen! Dat verschrikkelijke plakkertje kreeg ik er maar niet af. Na voorzichtig met wat nagellakremover aan de slag te gaan, kan de gsm wel krasvrij verder door het leven. Driewerf hoera!


Voor een beschermende iPhone case betaal je €29,95. Na het zien van de kwaliteit, vind ik dat echt wel zijn geld dubbel en dik waard!

Alle smartphone cases vind je hier. En ze zijn zelfs mee met de laatste trends, want Smartphoto heeft ook een blog! Altijd leuk, wanneer bedrijven een blog hebben waarop niet enkel verstopte reclame staat, maar die ook inhoudelijk iets te bieden heeft!

En omdat ik het er zo leuk vond uitzien, is hier een overzichtje in chronologische volgorde van mijn hoesjes sinds december 2013 tot nu ;-)



Heb jij een smartphone? Vind je het ook zo leuk om nieuwe cases aan te kopen, of ben ik hier de enige in?
English// I ordered a new smartphone case on the dutch website Smartphoto, and here's a little review of what I received. I have to admit that I'm pretty impressed with the quality!
Take care & talk to you soon!

Dit artikel is geschreven in samenwerking met Smartphoto. Uiteraard ben ik in dit artikel volledig eerlijk en zou ik nooit over iets schrijven waarvan ik vind dat het niet bij mijn blog en lezerspubliek past.

13 reacties

  1. Wat gaaf is het hoesje geworden! Ik koop mijn hoesjes vaak via eBay

    ReplyDelete
  2. Schattige hoesje, heel leuk idee
    met foto's en zo c: Xx

    ReplyDelete
  3. Wauw, ik ben een beetje heel erg jaloers! Wat ziet het er leuk uit, zeg!

    ReplyDelete
  4. Ziet er heel leuk uit met die foto's. Mijn laatste hoesje is van Photocover.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb ook eentje van Fotocover (tweede van links) maar moet eerlijk bekennen dat dat na nog geen halfjaar al kapot aan het gaan is aan de randjes. Ben er dus niet zo heel tevreden over, helaas!

      Delete
  5. Wat is het een tof hoesje geworden. Ik geloof ook nooit echt in foto's op iets-dat-niet-vlak-is, maar dit heeft echt leuk uitgepakt :)

    ReplyDelete
  6. Ik koop eigenlijk nooit nieuwe hoesjes, omdat ik weet dat het hoesje wat ik nu heb m'n telefoon genoeg beschermt dat hij van 4 hoog uit het raam, plat op de stenen kan vallen zonder dat het scherm kapot gaat ;) Plus het is een transparant hoesje, dus ik doe er wel zo nu en dan eens een ander printje onder! (al is dat ondertussen ook al een paar maanden geleden)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah dat is een leuk idee! Dan kan je gewoon zelf je hoesje af en toe pimpen :)

      Delete
  7. Leuke hoesjes Elisse :D!!! Ik vind het een leuk idee met al die foto's!!
    * Check your mail please :) *
    http://www.jaseyjade.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Pas aan het einde van het artikel had ik door dat het in het Nederlands stond! Haha! Tijd om te gaan slapen dus, leuk hoesje! Ik heb ook echt veel hoesjes!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!