Currently

This tag has been in my to-write list for ages, and since I couldn't come up with a decent post today, I'm treating you to this quickie :)



Wearing
Still in my jammies, uh-oh. (It's the weekend, so I'm allowed, right?) After writing this blogpost I'm going to get a shower and put on some comfy clothing 'cause tonight it's working night!

Drinking
Mug of coffee with a loot of milk and some sugar.

Listening
A few of my favorites lately:



Reading
And The Mountains Echoed by Khaled Hosseini. I'm a little over halfway and don't really know how to feel about it. I like the storyline so far, but I don't like the fact that every 50 pages or so you get introduced to another character and you have to get to know that person all over again. You know what I mean?

Watching
The bf and I have been binge-watching Misfits like crazy. Over the past few weeks we've seen the first three seasons. Later this week we'll start watching season 4. Can't say I'm ashamed though, the series is hilarious!

Wanting
To go for a run again! I really have to get back on track with my Start To Run-schedule, because I hate to be so unfit.

Loving
My friends and family. Earlier today I had a melancholic moment where I scrolled through all my old Facebook photos and I feel so blessed with my amazing family, bf, friends and even cats. So cheesy.

Feeling
Tired, happy, relaxed!

Have a great Saturday! Talk to you soon!

10 reacties

  1. Vind ik super leuk!
    Ik wil dit ook nog eens doen.

    Ik zit ook fijn in mijn joggingsbroek en lekkere warme trui ;). Het is gisterenavond laat (of vroeg) geworden, vanochtend heb ik hardgelopen en nu is het tijd voor huiswerk en ga ik de deur niet meer uit, dus dit is het perfecte outfit. Ook omdat het zondag is.

    En wat je boek betreft; het lijkt mij ook niet per se erg fijn om om de zoveel pagina's weer een nieuw personage te leren kennen. Op een gegeven moment wil ik in een boek zitten en moet het verhaal zich vorderen, en wil ik niet opnieuw beginnen. Is dat wat je ervaart? Ik heb het boek niet gelezen trouwens, maar dit is wat ik denk dat jij bedoelt! Wellicht komt het op het einde allemaal bij elkaar en is het een stuk logischer. Ik vind het wél spannend als er een personage door het verhaal heen komt, waarvan ik niet zo goed weet wie hij/zij is, maar wat het verhaal wel erg spannend maakt (dat was bij Herfstlied van Simone van der Vlugt).
    Misfits, hmm, ken ik niet! Maar het idee ken ik wel; Luc en ik hebben dat bij Breaking Bad!
    En je Majesticliedjes zijn inderdaad zeer fijn :).

    En jouw foto, die bovenste, wauw. Echt super mooi! Afdrukken en ophangen in jullie huisje, zou ik zeggen! Echt heel erg fijn om naar te kijken.

    Liefs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat is exact wat ik bedoel! Ik vond het einde wel heel mooi en heb zelfs een krop in de keel gekregen, maar eigenlijk spraken enkel het begin en het einde van het boek me aan, en het hele middenstuk was maar wat 'aangemodder' naar mijn gevoel. Dankjewel voor je lieve complimentje over de bovenste foto! Is een analoogje dus ik ga ze wel ophangen in ons appartementje :)

      Delete
    2. :) wel jammer van dat boek! Het hele boek moet naar mijn idee een plezier zijn om te lezen, maar dat je er alsnog door ontroerd werd is wel een goed teken denk ik :).
      Goed idee om die super mooie foto in je appartementje op te hangen!
      Liefs

      Delete
  2. I love the Misfits! We used to watch it all together when I was at uni.

    I'm in PJs too - nothing wrong with that!

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    ReplyDelete
  3. khaled housseini is echt zo'n goede schrijver, lees zijn romans ook altijd graag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik vond Duizend Schitterende Zonnen en De Vliegeraar echt top, maar deze toch wat minder.. Het begin en het einde waren wel heel mooi, maar daar bleef het naar mijn gevoel jammer genoeg bij.

      Delete
  4. Aaaah, wat leuk om te lezen. Ik heb dat boek ook nog liggen. Vond zijn twee vorige boeken super, maar heb al wat negatieve recensies gelezen over deze, dus ... Nog effe wachten ;-).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awel ja, ik wou dat ik dat ook wist voor ik erin begon te lezen! Wel de moeite, maar af en toe misschien doorbijten als die bepaalde verhaallijn je niet helemaal ligt. Uiteindelijk is het het allemaal waard ;-)

      Delete
  5. I love staying a bit longer in pj's :D no shame, haha!
    Jade x

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!