My Autumn bucket list 2014

My Autumn bucket list is pretty self-explanatory, I suppose. Did you make one for Fall? I'd be curious to know :)


1. have some me-time
2. make something for myself
3. make a scarf
4. try out 3 pins
5. do something that is totally out of my comfort zone
6. have a fun day out with the bf and our godchildren
7. watch 5 new (to me) movies



8. complete 5 more things of my Summer bucket list
9. take an outdoor nature walk - in general: be outdoors more often
10. release a floating lantern and make a wish
11. go swimming at least once a month
12. sleep in a tent
13. get my favorite boots resoled
14. get some new warm winter slippers



I think Autumn is my favorite season. Those falling leaves, pretty colors in the sky and on the ground, warm jumpers and cosy evenings inside with cute socks just get to me every single time.

Have a great day! Talk to you soon!

CONVERSATION

13 reacties:

  1. O wat een goede punten weer allemaal. Drie pins uitvoeren is een goede, dat ga ik ook doen! Meer buiten zijn is een goede. In de herfst probeer ik dat ook altijd. Meestal lukt dat wel, vooral als ik bij mijn ouders thuis ben. Die wonen dichtbij het bos en met mijn moeder ga ik vaak even het bos in. Zo fijn is dat!

    ReplyDelete
  2. Ja, ook mijn favoriete seizoen. En ik hoop dit jaar eindelijk aan mijn sjaal te beginnen :-)

    ReplyDelete
  3. Leuke bucket list! Een sjaal maken ga ik ook alweer doen, net zoals vorige herfst én winter. En nummertje 14 moet ik ook nog verwezenlijken... Ik ben op zoek!:-) x, Eline

    ReplyDelete
  4. Hihi, ik hou stiekem ook van de herfst. Leuke bucket list, houd ons op de hoogte van wat je allemaal uitspookt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doe ik zeker! Binnenkort een update sé :)

      Delete
  5. Ooh fijne lijst hoor! Ik wil ook echt graag een keer een sjaal maken haha, maar dan moet ik eerst leren breien :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ga er eentje naaien! Met fleece of een ander zacht stofje aan de ene kant, een paspelband en een vrolijk stofje aan de andere kant! Mijn breiskills zijn wel oké, maar ik brei zo traag dat ik dan aan de sjaal had moeten beginnen in de lente, vrees ik :)

      Delete
  6. love it! ik heb een week geleden net een gelijkaardige post geschreven. Iets totaal buiten je comfort zone, dat zou ik ook moeten doen, en zou eigenlijk op elk to-lijstje mogen staan, zo ontdek je nieuwe dingen en nieuwe ervaringen!

    ReplyDelete
  7. Leuke lijst! Ik heb geen lijst voor de herfst (zelfs geen lijst voor oktober) gemaakt omdat ik een beetje teleurgesteld was in mijn zomer lijst. :p Dus voor de volgende maanden, geen lijstjes en gewoon doen waar ik zin in heb, wanneer ik er zin in heb. (maar puntje 14 klinkt als een extreem goed idee) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat is ook een goeie natuurlijk! Ik weet voor mezelf dat lijstjes me motiveren om meer te doen, en ook al haal ik niet al mijn doelen, dan heb ik het toch geprobeerd - en bijvoorbeeld naderhand gemerkt dat mijn doelen me toch niet helemaal lagen - maar als het jou niet gelukkig maakt, moet je gewoon lekker je eigen zin doen! Helemaal gelijk :)

      Delete
  8. Oh leuk lijstje Elisse, veel plezier er mee :) Ik laat de lijstjes even voor wat ze zijn en ga gewoon genieten van Oktober. Herfst is echt de leukste periode! <3

    ReplyDelete
  9. Leuk lijstje :D
    Gaat je zeker lukken, ben benieuwd wat je uit je comfort zone wilt gaan doen hihi

    ReplyDelete
  10. mooie lijst! ik ga er ook vandaag een (kleintje) maken :) yay voor herfst!
    xo, cheyenne

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top