PROJECT 365 #14 (and a lay-out change!)


Hi! Noticed anything different? Yeah, that's right, I did a proper lay-out change! It looks really different, but I like it! I might change the 'bij gebrek aan beter' on top into something that's a little more colorful, but I'm happy with the change. It was about time. If you find anything that is not as it should be in the layout, please let me know so I can work it out. Thank you!

Now on to week 14 of my Project 365! As I mentioned before I was going to participate in the August photo challenge organized by Melissa, but I got sick two weeks ago and found it hard to catch up with the photos I've missed, so I've decided to not participate after all. I've been having a lot of new inspiration lately though, so I'm pretty sure you'll see some of it shining through in the next week's batches of photos.

114.365
With my fabulous girlfriends in the city.


115.365
Snoring her way through life. (While I'm lying sick on the couch.)


116.365
That's my pretty boy.


117.365
Let me take a selfie. Using a remote control. To show off my new heels, you can't even see in this photo.


118.365
Movie was better than the book, that's a first. (Altough I did see the film before reading the book, so maybe that's the reason?)


119.365
My pretty upcycled shorts.


120.365
He still thinks he's tiny.


121.365
Peeling onions is a tough job.


122.365
Stack of HP. (Just finished the third book today. I have an addiction, the boyfriend says.)


123.365
A girl on paper.


That's all for today! Take care & I'll talk to you soon!

17 reacties

  1. Je nieuwe layout is prachtig!

    ReplyDelete
  2. Ja, mooie nieuwe layout! En je pony. Oh, je pony. <3 Ik weet zeker dat ik er ook weer eentje ga laten knippen, voor de herfst.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lief, dankje! Ik vind hem nu eigenlijk veel te lang, vind het mooier als hij wat korter is en je mijn wenkbrauwen nog kan zien. Staat ook wat retro. Maar misschien laat ik hem nu wel uitgroeien, ik heb mijn voorhoofd al een aantal jaar niet meer gezien ;-)

      Delete
  3. Ik ben grote fan van de nieuwe lay-out. Leuk overzicht ook, is het de eerste keer dat je Harry Potter leest?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nee, volgens mij al de tiende keer dat ik de reeks lees... Ben echt lichtelijk verslaafd haha, toen het eerste boek uit kwam ben ik niet meer gestopt met (her)lezen.

      Delete
  4. Mooie lay-out! Hij is echt tof, lekker fris en nieuw. Ik vind je uien foto erg mooi :) Net een actrice. En ik blijf je post voor Marlou zo mooi vinden!

    ReplyDelete
  5. Jammer van de challenge, mooie foto's Elisse. Fijne vakantie nog!

    ReplyDelete
  6. Hihi, ik heb het 3de HP boek ook bijna uit nu (voor de zoveelste keer) :).

    ReplyDelete
  7. Haha, trainspotting, wat herinner ik me die film nog goed! We zaten in het tweede middelbaar, en mijn chemie leerkacht (een beetje een geval apart) zei dat we de laatste les een film gingen kijken. En toen haalde hij Trainspotting boven, wij verstonden echt niets van die film. Plus dat er ook superveel ongemakkelijk, puberaal gelach was bij enkele scènes. Wanneer de film afgelopen is zegt onze leerkracht doodleuk: "Ik wou jullie deze film laten zien omdat het ook eens drugs van een andere kant laat zien. Het laat zien dat drugs ook fijn kunnen zijn." Nouja, way to go, meneer, not :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha wow, inderdaad een geval apart, da's wel het minste wat ge kunt zeggen :)

      Delete
  8. wat is je layout tof geworden! heel mooi :)
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  9. heey,
    ik heb je genomineerd voor de Sunshine blogger award.
    Kijk voor meer informatie op mijn blog http://happydzp.wordpress.com/.
    Groetjes Anna

    ReplyDelete
  10. Your cat is always being cute, you have such beautiful eyes, those shorts are so cute, I really like your art journal .. very creative last but not least.. I'm loving the new blog look!!
    http://www.jaseyjade.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fijne update alweer! Je nieuwe lay-out is ook echt fris en wjis, al zou ik inderdaad ook voor een beetje kleur gaan in of rondom je blognaam ;).

    ReplyDelete
  12. KEI mooie lay-out, Elisse! Die witte achtergrond doet uw foto's beter uitkomen, vind ik. Wat een schoon kopke heb jij trouwens ook :-) En die short! Zalig!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!