♡ A decade with my bf(f) ♡




Op 2 augustus 2004 waren het liefje en ik officieel onofficieel samen. We vormen al 10 jaar een koppeltje. Ik kan niet gelukkiger worden dan dit.

We delen al een decennium lief en leed. hebben al veel gelachen samen, maar ook veel gehuild. Weet je nog, toen ik je in 2001 mijn eerste liefdesverklaring gaf? Je hebt het briefje bewaard, want ik vond het eergisteren terug in je herinneringendoos. Weet je nog, toen je me een weekendje Parijs kado deed en we een paar nachtjes sliepen in het meest romantische hotelletje ooit? Weet je nog dat we samen al door de straten van Madrid struinden, en dat jij me naar de zee moest dragen omdat ik toen mijn voet gebroken had en eruitzag als robocop? Weet je nog toen we naar Cirque du Soleil gingen kijken en je gouden broodjes kocht die niet eens zo lekker waren? Weet je nog dat we een impulsief tripje maakten naar Calais en onze nieuwe luchtmatras niet paste in de tent? Weet je nog toen we op chirokamp onze matjes buiten legden om samen de hele nacht naar de sterren te kijken? Weet je nog toen ik je eindelijk overhaald had om een katje in huis te nemen en we een week later plots twee katjes hadden geadopteerd?

Sinds een jaar wonen we samen in een piepklein appartementje met onze twee poezels die ons al vaak het leven zuur hebben gemaakt, maar 's avonds bij het kroelen toch telkens een lach op ons gezicht toveren. Ik moet nog even bikkelen, maar dan kan ons avontuur echt beginnen. Huisje, boompje, beestje. Het mag dan burgerlijk klinken, maar als dat is wat mij gelukkig maakt, neem ik dat er graag bij.

Petoeteke, ik zie u graag!

(En dan nu een kleine throwback naar lang vervlogen - en iets minder lang vervlogen - tijden en twee jonge tienerkopjes)
















Wij drinken er eentje op! Schol!


CONVERSATION

23 reacties:

  1. Jullie zien er op elke foto zo gelukkig (en schattig) uit! Proficiat, geniet ervan! :D

    ReplyDelete
  2. Heel mooi om te lezen! Geniet er van samen!

    Liefs,
    Pauline

    ReplyDelete
  3. Wat een geweldig knap stel zijn jullie toch :) Van harte gefeliciteerd! Enne, petoeteke? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, ik zie dit nu pas. Maar ja, don't ask ;-) Ieder zo zijn bijnaam zeker?

      Delete
  4. Dikke proficiat met jullie 10 jaar samen, supermooie foto's!

    ReplyDelete
  5. Met tranen in de ogen las ik deze post! wat prachtig geschreven! Ik gun je nog veel jaren en ben stiekem een beetje jaloers! Proficiat Elisse & boyfriend (ik weet niet of zijn naam eigenlijk op je blog wordt vermeld)

    ReplyDelete
  6. Awww! Gefeliciteerd! Jullie zijn zo'n schatjes op de foto's.
    Dus dat er nog vele decennia mogen bijkomen. Schol!

    ReplyDelete
  7. Heel veel proficiat en gefeliciteerd!
    xxx

    ReplyDelete
  8. Moooh, zo schattig :) Binnenkort nen trouw? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wij willen niet trouwen! Samenwonen is as far as it's gonna get!

      Delete
  9. Zo mooi en lief. Ik heb echt heel erg dat ik ook zo'n mooie en fijne liefde krijg! Want het ziet er heel fijn uit. X

    ReplyDelete
  10. Wow, wat lang en lief en mooi! Gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  11. ohhh, wat lief :) proficiat!

    ReplyDelete
  12. Super lieeeeef en how I envy you c:
    Happy 10th anniversary!! Xx

    ReplyDelete
  13. Wat een lief stel zijn jullie toch :) Gefeliciteerd!!

    ReplyDelete
  14. Leuke foto's& mooi geschreven ELisse! Gefiliciteerd, ik ben echt blij voor jullie twee!
    http://www.jaseyjade.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ah Elisse, dit is zo schattig!
    Wat heerlijk dat je zo gelukkig bent, heel mooi om te zien!
    Gefeliciteerd :)

    ReplyDelete
  16. Ahh lieve Elisse zo leuk, gefeliciteerd!! Op naar nog 100 mooie jaren samen

    ReplyDelete
  17. 10 jaar, wauw! Leuk om te zien hoe gelukkig jullie samen zijn. Ik wens jullie nog vele, gelukkige jaren samen! Geniet van elkaar.

    ReplyDelete
  18. Oh zo schattig, zo mooi! De liefde en het plezier druipen van de foto's!

    ReplyDelete
  19. Proficiat! Zoveel schattige foto's dat jullie samen hebben :D

    ReplyDelete
  20. wat leuk! nog gefeliciteerd!
    xo, cheyenne

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top