PROJECT 365 #11

Okay guys, I really have to take out my DSLR more often. Pinch/punch me if the next post contains as many bad quality photos as this one please! Thanks in advance ;-) I had fun times nonetheless!

78.365
Roaring 20's party. I told you about this one in my previous post. Here's a picture that I took a little later that evening, when the party actually got started ;-)


79.365 & 80.365
Time for some crafting (aka embroidering). & I snapped this one from my bed - almost forgot about my picture.



81.365
Preparing a snail mail package for Italy.


82.365
Dinner at a new home. (and oh the awful quality of this picture - but yay for the good times!)


83.365
The first ones ever that stole my heart.


84.365 & 85.365
Little Lize fell asleep in my arms. & This fox came to live with me.


86.365 & 87.365
Painting nails can be so relaxing (this one is 5 coats and lasted me over a week!). & Thank you daddy!


88.365
Working at the marine.


89.365 & 90.365
More crafting, watercolouring and embroidering. & Walking home after a fun night out playing cards and cheering for the World Cup.


Enjoy your evening & talk to you soon!

9 reacties

  1. Oh, je zou vaker knutselwerkjes mogen delen :) Ik vind die vogel-borduursel-dingetjes echt mooi!

    ReplyDelete
  2. Amai ja, die snailmail ziet er weer super uit. Leuke foto's!

    ReplyDelete
  3. Oh ik hou zo van dit soort foto overzichtjes!

    ReplyDelete
  4. Ah, je foto's zijn tof!
    Mooie kleuren. Je vossenhoesje is zo schattig haha! En je watercolorschilderingetje is echt heel mooi, net als je nagels! { ik geloof wel dat je twee foto's er dubbel in hebt staan, van je snailmail! - die ook erg mooi zijn ;) }
    En Down The Rabbit Hole was dit jaar voor het eerst! Het is dat ik op de hoogte werd gebracht door Laura ;), anders had ik het ook niet geweten. Ik hoop ook dat er volgend jaar weer is (en dat ik je daar dan tegen kom!).
    Liefs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah dankjewel om het me te laten weten Sanne, daar klopte inderdaad iets niet! Ja hiphoi, zou leuk zijn! Laat ons hopen! En als je van een volgende editie weet: laat me dan maar iets weten!

      Delete
  5. I always paint my nails when I need to relax.

    ReplyDelete
  6. Leuke post alweer!
    Dat vossenhoesje is echt zo fijn! En die party ziet er leuk uit, wil ik ook wel eens doen ;)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!