PROJECT 365 #10

I'm already in Week 10! So far, so good. Let's see what I've been up to in the last couple of weeks!

68.365
Celebrating the end of the exams with some good ol' partying in the 70's!



69.365
Art d'Eco is here! I'll write a review soonish.


70.365
Hello there little grasshead!


71.365 & 72.365
I cried & a pretty weird concert from a pretty weird celebrity (anyway, can't complain, it comes with the job).


73.365
I ordered a package from e.l.f. and of course had to try it out immediately! Pretty impressed with the pigmentation of the bronzer, I must say. The bf thought I'd got punched in the face...


74.365 & 75.365
An attempt at watercoloring & making new friends on terraces (and having a few drinks).


76.365
G'Morning! Rise and shine!


77.365
Pretty owlsome card I received from Marlou.


That's all for now.
Hope you have a wonderful day! Talk to you soon!

CONVERSATION

13 reacties:

  1. Die waterverf-vogeltjes zijn zo lief! Ik denk dat ik jouw ideetje ga lenen om er mooi briefpapier mee te maken :)

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie kaart met die uil :-)

    ReplyDelete
  3. Superleuke kleurrijke foto's weer. Die waterverf ziet er echt supergoed gedaan uit trouwens!

    ReplyDelete
  4. Wat ben je mooi!
    Super leuk om te zien dat je nog steeds / alweer de 365 dagen challenge doet Elisse :).
    Wat zie ik op foto 70? Een plantje die groeit? :)
    En over mijn post, heb je nog nooit pindakaas gegeten? Lijkt het je vies of ben je allergisch? Want het is zo lekker!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, een mini klein plantje dat eigenlijk gewoon gras is, haha. Nee, nog nooit pindakaas gegeten! In Belgiƫ is dat gewoon niet zo'n 'thing' als in Nederland denk ik, ik ben er ook nog nooit actief naar p zoek gegaan in een winkel :)

      Delete
  5. Art d'Eco viel hier ook in de bus, maar 'k heb nog geen tijd gehad om hem eens deftig te bekijken Binnenkort eens een paar uurtjes leesplezier inplannen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joepie! Veel plezier! ('t is echt de moeite!)

      Delete
  6. I really enjoying seeing everyones 365 project this year, I knew I should have done one :)

    ReplyDelete
  7. I had ' The Fault In Our Stars' In m hands and didn't buy it.. What have I done! I want to read it so bad.
    such lovely pictures btw :)
    http://www.jaseyjade.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ik heb het boek ook al in de winkel zien liggen maar ga nog eens terug moeten om 'm eens te doorbladeren ;). The fault in our stars staat ook op mijn lijstje om nog te lezen, ik weiger de film te zien voor ik het boek gelezen heb!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top