My Summer Bucket List

Summer is already here! Boy, time flies when you're having fun. I can't wait to start on my new list - including a lot of things that I didn't do in Winter & Spring, so Summer: please be good to me!

1. drink 2l water a day
2. buy flowers for myself
3. shoot a roll of film
4. make an outfit for myself
5. do a refashion
6. make a granny square
7. learn to play the guitar
8. attend a flea market with all my old clothing
9. visit (another) flea/handmade/design market
10. print my project 365 from last year and put the photos in a book


11. pass my resits!
12. go on a picnic
13. go roller blading
14. go on a little road trip
15. do a 3-day detox
16. get my nose pierced
17. get a tattoo
18. bake something sweet
19. revamp the blog
20. participate in a 5k-run!
21. return every borrowed item to its rightful owner


There we go! I'm going to start with number 4 of this list, wish me luck!

Have a great Summer, I hope you yourself have some nice Summerplans as well! Talk to you soon!

21 reacties

  1. Geweldig lijstje! Veel plezier er mee!
    Een paar van jouw puntjes staan ook op mijn zomerlijst (in mijn hoofd ;) ): een picnic in het park, de blog een beetje onder handen nemen, lekkere dingen bakken (deze week al een heerlijke cake gemaakt) en bloemen kopen, want dat doe ik de laatste tijd niet meer zoveel jammergenoeg.

    ReplyDelete
  2. fijn lijstje! ik wil ook een refashion doen (ik kocht gisteren een leuk rokje in de kringwinkel dat iets te lang is) en een 3-day detox ga ik ook proberen! :)

    ReplyDelete
  3. Aha! mijne is nog in ontwikkeling, fijn! fijn!

    ReplyDelete
  4. Oh zo'n leuk lijstje alweer! Ik voel me geïnspireerd om ook met seizoenslijstjes te beginnen, al sinds je eerste winterlijstje :) Lijkt me plezant om zo'n korte termijn-lijstje te hebben, naast mijn 30 voor 30-lijstje :) Maar dan wel iets korter, uit vrees voor stress als het te lang wordt :p Benieuwd naar nummertje 17 trouwens! (al kan ik ook zeggen: de zomer is niet het beste seizoen om een tattoo te laten zetten, vind ik)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 't Zal toch pas voor het einde van de zomer zijn waarschijnlijk, en 't zal op een redelijk onzichtbare plaats zijn, dus er zal niet al te veel zon aan te pas kunnen komen :)

      Delete
  5. Leuk lijstje!
    er staan er paar dingen op die ik ook wel zou willen doen ;)

    Liefs
    Karlien

    ReplyDelete
  6. fijne lijst zeg! succes :)
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  7. Leuke bucket list! Eigenlijk zou ik ook eens wat vaker bloemen moeten kopen voor mezelf, ik word er écht blij van!

    ReplyDelete
  8. 2 deed ik afgelopen zaterdag en 17 bijna 1 jaar geleden. :-)

    ReplyDelete
  9. Jaaa, skaten! Goed plan, die komt ook op mijn lijstje! Picknicken heb ik laatst gedaan, zo leuk en fijn is dat. Nummer 21 is een mooie!

    ReplyDelete
  10. That's a good list, I'm a little tempted to make one of my own but my summers aren't filled with loads of time any more :(

    ReplyDelete
  11. Wat heb je een leuke blog zeg :) Ik kom je blog net tegen en heb gelijk een heleboel berichtjes gelezen. Je lijstje ziet er goed uit. Zelf wil ik ook ontzettend graag naar rommelmarkten gaan deze zomer om mooie spulletjes uit te zoeken voor m'n kamer. Wel super vroeg opstaan dan helaas. En deze donderdag gaan we met een aantal meiden een surprise picknick organiseren. Veel plezier deze zomer, maar dat gaat wel lukken zo te zien. Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat een lief berichtje! Om naar rommelmarkten te gaan sta ik niet per se vroeg op hoor, soms kan je ook in de late middag nog fijne dingen scoren vind ik! Leuk, een surprise picknick! Veel plezier!

      Delete
  12. Wat een super leuke lijst, hopelijk lukt het om hem af te krijgen!

    ReplyDelete
  13. Super fijn lijstje, wat staan er leuke dingen in!
    Je neus piercen en een tattoo nemen, tof! En al het geleende terug brengen naar de rechtmatige eigenaar vind ik ook wel een mooie ;). Die driedaagse detox lijkt me ook wel wat, en ik ben benieuwd naar wat je gaat bakken! Succes ermee, fijne zomer lieve Elisse!

    ReplyDelete
    Replies
    1. { oh, en over Londen: ik raad het je écht heeeeeeel erg aan om te gaan! Healthy Stuff is echt heel erg fijn ja, als ik weer in Londen ben ga ik daar wat eten en drinken denk ik. Ben je wel eens in Londen geweest? }

      Delete
    2. Dankjewel Sanne! We hebben op het appartement echt een rotoven (zo'n combi-geval, maar zorgt er dus altijd voor dat de 'korst' verbrandt en hetgeen onderaan ligt nog niet gaar is) dus ik denk dat ik in het ouderlijk huis maar eens aan het bakken ga! En nee, nog nooit in Londen geweest, dus het wordt hoog tijd :)

      Delete
  14. Sounds like your list will make for a lovely summer. ^-^ #13 is making me wanna try rollerblading myself!

    ReplyDelete
  15. Erg leuk lijstje! :) Oh een tattoo! Dat staat ook al lang op mijn lijstje, maar 't zal nog even duren. Veel succes ook met uw herexamens! :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!