Spring Bucket list: update #1

We're a month into Spring (can't believe how fast time is flying by) so let's see how I'm doing on my list!

1. make it to every deadline
2. eat more fruits & veggies
3. go running again (attempt #3, third time's the charm?)
4. spring-clean the apartment
5. buy flowers for myself
6. shoot a roll of film
7. make a dress
8. do a refashion
9. start a scrap blanket
10. make a granny square
11. do a photo shoot outside
12. have a movie marathon
13. go on a picnic
14. visit a flea market
15. go roller blading
16. visit another city (other than Berlin)
17. save up some money each month
18. bake cookies or muffins
19. celebrate Pixel & Cera's first birthday!
20. finish some more pages in my Wreck This Journal
21. make my own fabric labels



2. So far, I've made myself a fresh smoothie pretty much every other day, and I'm trying to snack healthier. So far, so good!

3. I started running with Evy again, it's going good! If I can keep up with the lessons, I'm hoping to participate in a running competition by the end of May. But for now, let's focus on getting the next lesson done.

9. I've cut out a lot of 10x10 squares, but haven't started on putting them together. That will be my study break the next two months.

11. I did! Blogpost about the photoshoot(s!) coming up soon!

19. I want to make my two cats something to wear, like a bowtie for Pixel and a little something for Cera, they would look so precious.

21. Yay! Custom made 'bij gebrek aan beter'-labels, I really want to use them soon!


I'm not doing too shabby, I think. Let's just hope I can continue this for the rest of this Spring (and after that, my life ;-) ).

What did you do so far this Spring?

Talk to you soon!

CONVERSATION

8 reacties:

  1. Super goed bezig lijkt mme zo.

    ReplyDelete
  2. Ik vind dit echt zulke leuke lijstjes :) Ik blijf het zeggen, haha. Je bent echt goed bezig! Ik ben ook weer heerlijk aan het rennen (en doe eind mei mee aan een loop, hier in mijn stad, die ik vorig jaar ook deed:)), ben veel weggeweest en nu toe aan veel thuis zijn! Fijn :)

    ReplyDelete
  3. Wauw, dat is helemaal niet slecht bezig!
    Uit ervaring kan ik zeggen: des te ouder en tammer de kat, des te makkelijker het aankleden gaat.
    Als kind kleedde ik mijn kat aan en reed ik ermee rond in mijn poppenwagen. Om het beest stil te houden, kreeg hij een papfles met melk in zijn poten.
    Zalige tijden!

    ReplyDelete
  4. Hahaha yes ik ben niet de enige crazy catlady die de verjaardag van haar katten wil vieren <3 ik zie de mijne ook al voor me met stropdasjes en feestmutsjes (en kaarsjes in hun natvoer!) Al is het alleen maar voor de foto's. Benieuwd naar de foto's van je shoot!

    ReplyDelete
  5. Yay, tof dat hardlopen tot nu toe goed gaat! Bij mij gaat het ook erg lekker, net nog een rondje gedaan! We komen er wel ;)

    ReplyDelete
  6. Suuuper leuk! Mooi lijstje. Ik ben gek op je blog!

    ReplyDelete
  7. Wat een mooi lijstje, en leuk dat je er al een aantal dingen van hebt kunnen afstrepen!

    ReplyDelete
  8. uhh!! the smoothie looks great!! I want to try something like that!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top