Portraits from pretty girls

As I mentioned in my previous post, I did some outdoor photo shoots!
I asked on my blog if there was anyone interested in modelling for me, and Raya, Elodie & Melissa were willing to do so. We met up in Antwerp a couple of weeks ago and today I'm here to show you the results! I'm pretty proud of these photos, I think some turned out awesome! Curious to hear what you think!















If you want to see all photos, check out my photography blog.

Don't forget to let me know what you think of these pictures. Feedback is much appreciated!

Talk to you soon!

CONVERSATION

9 reacties:

  1. Wat mooi. Ik vind de derde echt prachtig! (allemaal hoor, maar die springt er echt uit).

    ReplyDelete
  2. Leuk! Vind de eerste qua kleur en licht op haar gezicht erg mooi. En de foto met het masker is ook tof, haar lach doet veel voor de foto. Bij de foto met het witte poortje op de achtergrond lijkt het naar mijn idee een beetje alsof ze 'opgesloten' zit, omdat ze 'm precies raakt met haar hoofd. Maar dat is maar mijn interpretatie hoor :) Verder vind ik ze erg mooi, you go girl!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daar kan ik me wel bij aansluiten, de achtergrond op die foto is zeker geen toppertje! Dankjewel :)

      Delete
  3. Gaaf! 1e en de 6e foto zijn mijn favorieten! De laatste geeft hier een gebroken link! De derde vind ik te gephotoshopt lijken! Ik fotofop ook wel wat dus ben geen anti-fotofopper... Blik in de ogen van de 8e foto vind ik mooi! De 5e foto vind ik ook echt super mooi alleen valt me de positionering ten op zichte van de achtergrond tegen.

    Ik ben echt altijd zo nerveus als ik mensen op de kiek moet zetten.. :O :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt voor je commentaar! Ja, drie is inderdaad ferm gephotoshopt, vond het zelf wel een leuk effectje geven, ben ook nog een beetje een stijl aan het zoeken zoals je wel kan zien aan de foto's. En ik begrijp helemaal wat je bedoelt met de achtergrond op foto 5, ik vind 'm zelf ook niet m'n meest geslaagde maar vind wel dat Elodie er mooi op staat :) En haha, dat ken ik. Gelukkig kende ik deze meisjes al wel een beetje (via het internet, maar dan nog, minder eng als een complete vreemde op de foto te zetten!)

      Delete
  4. Leuke selectie heb je gemaakt en wat een mooie foto's. Die 3e van mij vind ik wel leuk, het effect geeft hem iets 'magisch'. Van Elodie vind ik 1 en 3 de mooiste en van Melissa die met haar masker. Dat masker geeft echt een leuke sfeer aan de foto. Heb je goed gedaan!

    ReplyDelete
  5. goed hoor! Leuk voor die meiden om gave foto's van jezelf te hebben.

    ReplyDelete
  6. Super leuke foto's! Ze zijn puur, daar houd ik van! Volgende keer mij? :D

    ReplyDelete
  7. Als je nog eens modellen zoekt, ik ben ook kandidaat :) Er zitten heel geslaagde dingen tussen!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top