Elisse in Art d'Eco, hoezo?

Tuesday, April 22, 2014 , 11 Comments

Ik liet het hier op den blog al eens eerder vallen, in zeer cryptische taal weliswaar, maar ik heb meegewerkt aan een boek. Jawel, dames en heren, uw eigenste Elisse, in een boek!

Ik kan ook al verklappen dat het niet zomaar een boek is, maar wel Art d'Eco, geschreven door Kelly! Wat ik nog niet ga verklappen, is wat ik precies heb gedaan. Ahnee, dat mag u zelf ontdekken wanneer u het koopt! Vanaf mei in de rekken van de - betere, duh - boekhandel. Ik verwijs u graag door naar Kelly's blogpost voor alle details over de gastschrijfsters. (Ahnee, ik ben niet de enige, we zijn met z'n 13!)


foto door Sofie Ballieu 

Kelly, Stefan (de bf), Sofie en Evy stonden op zekere dag aan de voordeur om wat fotootjes te maken. De bf werd gedropt bij mijn bf zodat ze wat over computers konden keuvelen en de drie dames mochten Pixel en Cera in volle glorie bewonderen. Dat laatste mag u interpreteren als hen proberen wegslaan van de camera - die twee poezels zijn dol op de klik van een camera. Maar buiten al dat ge-oeh en ge-aah moest er natuurlijk ook (hard) gewerkt worden. Gelukkig zagen de uiltjes er zoals steeds op hun Paasbest uit.

Ik kan echt niet wachten tot ik Art d'Eco in mijn handen heb. Om de schone plaatjes, de frisse idee├źn en al het doe-het-zelf-plezier door mijn vingers te laten glijden. En u, haalt u het boek in huis?

// I have cooperated with Kelly, who is writing an ecolicious book, and it will come out in May. Unfortunately, it's written in Dutch. But don't worry, I'll be sure to give a brief translation/review once I finally have it in my hands. Can't wait!

Back to schoolwork. Talk to you soon!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer