Count your blessings #2




♥ making post-exams plans ♥ kitten talks ♥ hearing from a professor that i have a nice voice - yay for compliments! ♥ cats that barely fit on the couch just because they want to lie close to you ♥ waste collectors singing Goeiemorgen morgen when you bike past them ♥ compliments about your french ♥ good grades ♥ ♥ ♥ Curaçao ♥ ♥ ♥ sunshine on my face ♥ laughs with my family ♥ the smell and feel of clean sheets ♥ wine with friends ♥ Mr. Nobody ♥ barefoot walks ♥ cute thrift store finds ♥ cocktails at the beach ♥ FaceTime with the bf & cats ♥ biking in the sun ♥ terrasjes doen ♥ fresh laundry ♥ funny & sweet grandmas ♥ speculatte ♥ not being able to sleep because you're excited what the next day will bring ♥ green smoothies made the right way ♥ being the aunt of Timon, a white-faced owl, thanks to my lovely friends ♥ interviews with people that understand where you want to go ♥ my new Canon ♥ warm feet during naptime thanks to the cats ♥ tiny & big buns on top of my head ♥ talks with strangers ♥ wearing sunglasses ♥


ps Happy birthday dear dad! This one's for you! (One of his fave songs)


Enjoy your Tuesday! Talk to you soon!

12 reacties

  1. Ik word altijd blij van zulke lijstjes! Dus dank Elisse! <3 En het gevoel van schone lakens vind ik ook zo fijn.

    ReplyDelete
  2. What?! Hebt gij een eigen uil? Daar wil ik ook een foto van!

    ReplyDelete
  3. Gelukkige verjaardag papa Bij Gebrek aan Beter! :D

    ReplyDelete
  4. fijn lijstje, en wat is Mr Nobody?

    ReplyDelete
  5. heerlijk lijstje :)
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  6. Woww, speculatte lijkt me echt heerlijk! Waar kan ik dat bestellen? :-)

    ReplyDelete
  7. Wat een boel fijne dingen om blij van te worden :)

    ReplyDelete
  8. Ja Curaçao hartje hartje hartje.
    Het is daar momenteel 35 graden, het kan dus nog beter als hier momenteel.
    Gewoon even vermelden he ;) hihi

    ReplyDelete
  9. Hee, ik had deze rubriek nog nooit gezien op jouw blog? Toeme he, ik was ook al enkele weken bezig met leuke dingen te verzamelen om dan met hartjes tussen op te sommen in een rubriek van blogposts. Hmmm, Elisse, wat moet ik nu doen? :p Mag ik verder gaan met mijn idee? :)
    Wel héél fijn lijstje, ik kan me echt vinden in alles wat je opsomt! Behalve Curaçao :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuurlijk mag jij 'm overnemen, 't is ook helemaal geen idee van mezelf maar van Zilverblauw. Gewoon een heel fijn idee hé. Dus doen!

      Delete

Yay! Comments make my day!