Puntje 13

I bought a new camera! The Canon EOS 600D is now mine, and boy, we're lovers already. I also bought a little remote, which means even more selfies… Given the lack of willing models, that is. If someone amongst you is ever willing to be my model for a day, please send me an e-mail! I would love to become a little more experienced in portrait photography.

For now, I'll share some of my most recent pictures.



(Remember the deer candle I bought quite some time ago. I finally found the courage to light it up, and here's what the poor fella looked like after a good 4-hour-or-so burn)



ps. The title of this blogpost is referring to my 23 before 24 list, number 13 can be striped off! Only 23 more to go ;-)

Have a lovely day! I'll see you on Sunday with a big snail mail update!

29 reacties

  1. Oh wat een mooie foto's, mooie camera dus, prijs ook ok? Ik overweeg naar canon over te lopen omdat mijn Nikon leuk is voor familiekiekjes maar ik toch verder wil gaan met fotografie! :) Ik wil wel model staan als je daarmee kan oefenen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prijs meer dan oké! Ik raad trouwens echt Foto Konijnenberg (oa in Turnhout te vinden) aan om een nieuw toestel aan te schaffen, topservice en mooie prijsjes! Merci voor 't aanbod, ik weet u te vinden!

      Delete
  2. Knap zeg! En oh, ik wil ook een nieuwe camera :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sparen sparen sparen Laura! ;-)

      Delete
  3. mooi mooi mooi! ook je lippenstift. kleurt prachtig bij je haar.
    ik heb een tijdje geleden mijn haar blonder geverft en nu ben ik helemaal uit mijn 'kleuren' om het zo maar even te noemen - rood is te rood, roze niet zichtbaar, met paars lijkt me haar geel - moet het even weer helemaal opnieuw uitzoeken

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Marloes! En ah, heel herkenbaar! Ik moet ook vaak weer even uitdokteren welke kleuren mooi staan bij welke haarkleur, best lastig hé! (First world problems, wel een beetje ;-) )

      Delete
  4. Mooie foto's en een fijne camera lijkt me. Wat een fijne portretten heb je gemaakt van jezelf, dat belooft wat!

    ReplyDelete
  5. Wow wat een mooie foto's Elisse. Die eerste is echt prachtig. Hij pakt je meteen (is dat een logische zin?) als in hij raakt echt. Super. Mocht je een model zoeken dan weet je me te vinden :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh Karlijn wat lief! En leuk, dat ga ik onthouden!

      Delete
  6. Proficiat met je nieuwe liefde ^^ En ik wil ook wel model staan eigenlijk... Ik kan wel wat fatsoenlijke foto's van mezelf gebruiken (soms heb je dat eens nodig), dus win-win.
    En mag ik je verjaardagskaart-idee stelen? Ik wil ook wel post voor mijn verjaardag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toppie, ik heb u teruggemaild :)

      Delete
  7. Waaw die laatste foto van jou is zo mooi! Die oogschaduw en lipstick staan je prachtig :)

    ReplyDelete
  8. Owwww that poor deer-candle. That's why I stopped buying pretty candles. I don't have the heart to light them so they just become smudgy in time, or they melt in the sun or something like that in the end.

    Beautiful pictures though! I especially like the first one, the lighting, the colours and the focus just all come together and give it something very vibrant.

    I am far from a model in looks and I live a bit far away maybe, but I've posed for a few photographer friends before, so I wouldn't mind posing for you some time if you want to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha Cathy, I totally get what you mean! And thank you so very much! I know where to find you, thank you for your sweet response! :)

      Delete
  9. Ge staat echt superschoon met die lippenstift! Topkwaliteit, die foto's :)

    ReplyDelete
  10. Je hebt zo'n leuke eigen stijl! Heel herkenbaar.. En je haarkleur! <3

    ReplyDelete
  11. Hoera! Dit is echt een top camera. Ik koos zelf uiteindelijk voor de tegenhanger van Nikon, maar veel van mijn vrienden gebruiken deze en ik heb er een piepklein beetje ervaring mee :) Wel leuk is dat de jouwe met een remote werkt, want de mijne heeft geen ontvanger dus ik moet altijd met de timer werken :( xo

    ReplyDelete
  12. Absolutely lovely! Wat ben je toch een beauty.
    En dat lijkt me toch ontzettend handig, een afstandsbediening voor m'n camera!

    ReplyDelete
  13. ow je hert is een soort van steenbok geworden! Nou ja ook mooi ;)
    Gefeliciteerd met je nieuwe camera en hoe cool met afstandbediening! Gelukkig ben je zelf super fotogeniek!!

    ReplyDelete
  14. Mooierd! En veel plezier met je nieuwe camera :)

    ReplyDelete
  15. Die laatste foto is supermooi! Veel plezier met je nieuwe speeltje ;-)!

    ReplyDelete
  16. waaauw, prachtige foto's!
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  17. Zo'n mooie foto's van jezelf! De kwaliteit is precies ook wel toppie!

    ReplyDelete
  18. Wow, prachtige zelfportretten zeg! heel mooi :D En gefeliciteerd met je nieuwe camera!

    ReplyDelete
  19. Wat ben je toch een ontzettend mooi mens! Mooie foto's lady, lekker bezig :D

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!