Day in photos: March 18th

This photo an hour-day was way easier to keep track of because of the arrival of my new camera. I really hope these photos seem a tad more interesting for you. Without further ado, this was my March 18th. (Beware, it contains a lot of #reflectionselfies ;-) )

9am
days like these are the best. Getting up late and walking around in my pj's a little longer...


10am
making a green smoothie with spinach, cucumber and apple. it wasn't very good.


11am
a little writing & crafting.


12am
on my way to Mechelen.


1pm
in the train. i love to get in the station on time so i can watch strangers passing by… (this happens way too little by the way - and yes, that does make me sound like a creeper)


2pm
writing, writing, writing.


3pm
motivational quote in our hallway.


4pm
fave pair of shoes - ever.


5pm
elevatorselfies.

6pm
playing some records.


7pm
intensive reading. (Zwellend Fruit - Peter Verhelst)


After that I worked a bit for school, had diner and cuddled with the boyfriend. It was a fun, relaxing day. On to many, many more like this :)
Talk to you soon!

CONVERSATION

14 reacties:

  1. Lol voor de vieze-groene-smoothie-foto! Ik drink dat maar weinig, maar ik zou zeggen: daarin ontbreken een banaan en een appelsien. En zo'n leuke dag, zeg! En dan nog in de week! Mijn werkdagen zien er elke dag hetzelfde uit. Gelukkig zijn er nog weekends :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Goeie tip! Appelsienen eet/drink ik niet zo vaak/graag, is nogal een zure aanval op mijn maag en darmen (oei, misschien TMI?), maar een banaan kan daar zeker nog bij! Weekends zijn awesome!

      Delete
  2. Altijd leuk om die groene muren nog eens te zien! Ik kijk ook graag naar voorbijlopende mensen ^-^ Al is het in mijn geval denk ik eerder staren :p Dat zag er inderdaad een ontspannende dag uit!

    ReplyDelete
  3. Ook aan de groene smoothies, zie ik? Ik maak de mijne vooral met zacht fruit erbij zoals (zo goed als altijd) banaan, kiwi, mango (ik moet ervan profiteren nu het nog kan ;)), bosvruchten... Dat mixt allemaal goed fijn zodat je niet zo'n vezelige structuur hebt. Probeer eens ééntje met mango en spinazie en, ik zweer het je, je zal verkocht zijn :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmmh ja, mango! Ga ik eens proberen, bedankt voor de tips!

      Delete
  4. Die 9 uur foto is eigenlijk wel geestig! :D

    ReplyDelete
  5. Oh, dit ziet eruit als een dag zoals ik altijd hoop dat die van mij worden ;) Ik vind deze posts altijd het allerleukst!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joepie! Ik vind ze ook leuk om te maken :)

      Delete
  6. Oh, keitof! En haha, smaakte het groene sapje zo slecht dan? ;-)

    ReplyDelete
  7. Ziet eruit als een erg leuke dag! Ik kijk ook altijd graag naar vreemden op het station haha.

    ReplyDelete
  8. Leuke foto's. De gangen op school zien er wel weer wat vrolijker uit!

    ReplyDelete
  9. Toffe foto's! En ik snap he-le-maal dat dat je favoriete paar schoenen zijn. Ik heb ze ook! Motiefje misschien nét even anders. :-)

    ReplyDelete
  10. wat leuk! je laarzen zijn heel erg tof, stiekem wil ik ook nog zo'n paar :)
    xo, cheyenne

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top