Birthday mail!

I received lots of cute, sweet and heartwarming mail from you guys for my birthday, so I thought I'd share :)










Thank you so much Hannelore (for your pretty handmade card), Eva (for your lovely DIY package and the cute colorful scraps of fabric), Kelly (for your sweet gifts from Thailand and making me giggle because you sent the card to my parent's house, hihi, luckily they were so kind to give me your envelope ;-) ), Melissa (for your overly stuffed envelope, wrapped in pretty pink paper with hearts), Elodie (for your animal envelop, and supercute handmade card), Charlotte (for the postcard with scrapbook letters, which the future journalist in me appreciates a lot), Christel (for the cute card that instantly took me back to my childhood), Cathy (for the DIY package with owl fabric and an amazing handmade owl card!), Saar (for the loveliest coffee mug anyone has ever seen), Fabrizia (for the adorable little handmade owls to add to the collection), mum and dad (for the funny owl card), Lieke (for the lovely fabric), Margot (for being a lurker but still sending me a retro birthday card!), Leen (for the pompon card!), Sarah (for calling me miss owl!), Nicky (for being a friend and letting me win €2 thanks to a Win For Life-ticket), Natalie (for the adorable owl), Swaen (for the pretty handmade card and the amazing handwriting!) Mary (for the sweet handmade paper flower pins) & Raya (for the belated but oh so pretty handmade card!) ♥

Have an awesome Sunday!

CONVERSATION

23 reacties:

  1. Zo te zien ben jij ook gek op uilen? :P

    Leuke blog heb je, ik ga je volgen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja, ben maar een "klein beetje" een uilenfan ;-)

      Delete
  2. Oohh, wat een leuke dingen! Die uilenbeeldjes zijn geweldig. En echt heel stom, de brief voor jouw verjaardag ligt hier al klaar, maar ik wilde nog even de stad in om wat leuke (uilen)goodies te scoren en toen ben ik het eigenlijk een beetje vergeten op tijd te versturen :( Maar ik ga 'm je ooit gewoon nog een keer sturen :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooooh, nog veel leuker, zo totaal onverwachte post! Ik ben benieuwd ;-)

      Delete
  3. Wat heb je een ontzettend mooie dingen gekregen. En wat veel! Super leuk en lief. En wat een mooie beker, wow die is echt super tof! Ik word al vrolijk al ik dit zie, moet je nagaan hoe vrolijk jij er wel niet van wordt omdat het speciaal voor jou is!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beetje reclame:

      http://www.sanderlorier.com/studio/

      Delete
    2. Studio Lorier, heel mooi. Nu wil ik natuurlijk een hele set tassen van die ontwerper! Jaa, ik heb een behoorlijke tijd met een permanente glimlach op mijn gezicht rond gelopen, hihi!

      Delete
  4. Oei, tegenover al die anderen ziet het mijne er maar flauw uit! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helemaal niet, super leuk!

      Delete
    2. Oh dat geeft mij een leuk gevoel omdat te horen, ik heb echt heel de week zitten nadenken over wat ik je ging zenden :)

      Delete
  5. Ik word er helemaal vrolijk van :-). Ik stuur je sowieso nog eens niet-birthday mail om het goed te maken dat ik birthday mail was vergeten te senden!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geen probleem Birte! Ben benieuwd! :)

      Delete
  6. Wauw wat een gave post (en zoveel!). Zou daar instant vrolijk van worden.

    ReplyDelete
  7. Ik ben blij dat je hem leuk vindt! Sorry dat ie zo laat was he!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Net leuk, zo nog een beetje opnieuw verjaren een paar weken later! Echt een heeeel mooi kaartje <3

      Delete
  8. oh my gosh!! La llama!!! That little guy makes me laugh! Happy birthday elisse!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Ely! La llama es super mona, no?

      Delete

Yay! Comments make my day!

Back
to top