January in review


Wow, that first month of 2014 sure flew by like crazy!


In January, I...

» had a little photoshoot with myself. If you want to see more, you should check out my portfolio.


» spent a lot of time with my books & my cuties



» made walks and visited flea markets


» had a lovely family brunch


» ate yummy foods


» cut & colored my hair!


» cracked up taking this picture. Cera is such a badass!


» went to bed with this crazy hairstyle to have pretty curls the morning after (unfortunately, curls don't last long in my hair. i used mousse & spray, but i have to accept the fact that my hair doesn't hold curls. too bad)


» cuddled with bf & sista


I wish you all a wonderful day! Talk to you soon!

ps. Today the boy and me are 9,5 years together… Can't believe we've almost been together for a decade now. I don't think you'll read this, but I love you honey bunny!
pps. If you want to send me a birthday card, click here.

22 reacties

  1. Heb je je haar zélf geknipt? Dat durf ik dus echt niet + mijn moeder de kapster zou me vermoorden. De kleur staat je in elk geval super!
    PS: proficiat met jullie 9,5 jaar samen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik knip het al een aantal jaren zelf. Soms gaat het mis, maar meestal gaat het goed. En héél af en toe (één keer per jaar) ga ik naar een professionele kapper om het eens 'deftig' te laten knippen, haha. Merci!

      Delete
  2. Ooh, ik word vrolijk van wat je aanhad joh!

    ReplyDelete
  3. Leuk!
    Ahh, wat lief, dat laatste tekstje.. 9,5 jaar, dat is echt heel lang! Wauw!
    Januari lijkt voor mij altijd voorbij te vliegen, ik weet niet hoe dat komt. Maar het is alweer februari ja, snel zeg. Liefs!

    ReplyDelete
  4. Oh, zo'n leuke post Elisse! Die foto van Cera is de max, haha. En chapeau dat jij je met zo'n kapsel aan je vriendje wilt tonen ;-) Of heeft hij dit niet gezien? Proficiat met de 9,5 jaar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jawel, hij zag het! En vond dat ik eruitzag als een alien, oeps.

      Delete
  5. Wat een super leuke en ook mooie foto's!

    ReplyDelete
  6. wat fijn! en gefeliciteerd :D
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  7. Waw 9,5 jaar is echt super lang! Wel fijn voor jullie.
    Vroeger knipte ik mijn haar ook altijd zelf, nu heb'k een collega/kapster die da voor een prijske doet :)

    ReplyDelete
  8. Wooow 9,5 jaar! Proficiat :D

    ReplyDelete
  9. Wauw, wat een tijd alweer, gefeliciteerd! Wat een fijne foto's heb jij ook in je diary, erg leuk om te zien. Ik word er vrolijk van :)

    ReplyDelete
  10. Die eerste foto vind ik ZO mooi! Echt prachtig. Om die van Cera moest ik heel hard lachen, echt precies op het goede moment genomen :) En wat gaaf is je haar zeg!
    Ga je het vieren met je vriend? Of wacht je tot de 10 jaar ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben momenteel op vakantie met mijn gezinnetje, dus we vieren het als ik thuisben met een weekendje weg ^_^ En ja, met ons decennium moeten we wel iets speciaals doen om te vieren! Dankjewel!

      Delete
  11. Wat een super leuke foto's!

    ReplyDelete
  12. wraaaaagh wat een coole katten foto!
    Ik zit weer een beetje in dubio over mijn kapsel. Had vorig jaar ofzo dan dus zo'n frou frou (:) laten knippen. Maar op een of andere manier zat die nooit zoals het moet. Nu is het allemaal weer bijna aangegroeid tot achter oor. Maar als ik dan ook jouw foto's met frou weer zie vind ik dat toch wel weer heel tof... zucht what to do what to do.....

    ReplyDelete
  13. Wat fijn allemaal en wauw die eerste foto! Hier zit ook een 'amateur' kapster, ik ben al meer dan 7 jaar geen kapsalon binnen gegaan ; )

    ReplyDelete
  14. Looks like you had a blast this January, awesome! And by the way, that food looks delicious!

    ReplyDelete
  15. Prachtige foto's! Je bent erg mooi!

    ReplyDelete
  16. eToro is the ultimate forex broker for beginning and full-time traders.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!