February Photo Challenge #3


image made by me


012 - 12/02 - food
celebrating my birthday with delicious mexican food


013 - 13/02 - black & white
belated birthdaymail! loving it!


014 - 14/02 - reading
currently reading All families are psychotic by Douglas Coupland


015 - 15/02 - window
i love to watch the other side of the street when it's getting dark. all those tiny windows with all those people behind them, living their lives, doing their things. (sorry, neighbors, if that makes me sound like a stalker!)


016 - 16/02 - earth
a visit to grandma whose house is filled with pretty plants


017 - 17/02 - trash
such a shame, what a waste


How did you do on week 3? If you want to check out the other participants, click this link for an overview.

Enjoy your Wednesday! & talk to you soon!

CONVERSATION

7 reacties:

  1. Leuke foto's! Door die van dat Mexicaanse eten heb ik daar nu ZO'N zin in!

    ReplyDelete
  2. Fijne foto's. En joepie, mijn kaartje is bij u geraakt!

    ReplyDelete
  3. Het Mexicaans eten ziet er ├ęcht wel delicious uit!

    ReplyDelete
  4. Fijne foto's!
    Ik ben een beetje aan 't cheaten op mijne challenge, 5 dagen geen foto's en dan op 1 dag er 7 enzo... WOEPS. Ach ja, zolang ik op het einde van de maand maar aan 28 zit zeker ;)

    ReplyDelete
  5. Leuke foto's! Mmm, Mexicaans, dat heb ik nu nog nooit eens gegeten. Mss eens op een lijst zetten. :P En 'k vind dat ook plezant, naar appartementsramen kijken, de lichtjes die aan en uitgaan, katten die rare dingen voor de ramen zitten te doen,... <3

    ReplyDelete
  6. Alweer heel mooi, vooral gluren-bij-de-buren-foto. Ik heb een zwak voor gebouwen en vooral met veel raampjes, dus deze vind ik top!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top