February Photo Challenge #2

Weih weih, my beloved camera broke down while I was in Curaçao. A new body costs a lot of money, so for now it'll just be iPhone pics I'm afraid… Let's take a look at what my second week looked like!


image made by me


006 - 06/02 - mail
our mailbox in Curaçao


007 - 07/02 - time
we were on a boat, where i got sick and it felt as if we would never ever leave the boat again. time stood still for me. (turns out i'm not really a boat kinda gal!)


008 - 08/02 - jump
this one cracks me up. love you, sista!


009 - 09/02 - beloved
after a looooooong flight, finally home and cuddling with the cats & bf


010 - 10/02 - me-time
jetlag. cute socks + flannel pj + cats + cuddles on the couch = perfect me-time


011 - 11/02 - hidden
technically, this isn't a picture i made that day. i felt horrible because my lips were sunburnt (= twice the size they normally are!) and it hurt so much. so here's a photo of me hiding my (awful & sore-looking) lips.



How did you do on week 2?

I hope everyone is doing well. Talk to you soon!

CONVERSATION

10 reacties:

  1. Welke app gebruik je voor de fisheyes?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik gebruik geen app, ik heb een fisheyelens :) gekocht op iPhone-lens.nl. Prima ding!

      Delete
    2. Dacht da al, met die apps krijg je meestal niet zo'n goed effect! Thanks!

      Delete
  2. Haha, je lippen zullen zo erg wel niet zijn! Fijne foto's! Jammer van je camera :/

    ReplyDelete
  3. OH MY GOD. Ik besef juist dat ik je verjaardagspost ben vergeten te sturen. Was dat niet today?! Een gelukkige verjaardag in elk geval en ik maak het goed!
    PS: wat jammer van je camera!

    ReplyDelete
  4. Jouw oogmake-up vind ik precies altijd zoooo schoon dat ik heel hard overweeg om me ook te beginnen schminken. Stopt ermee, ik heb daarvoor geen geld! ;) (en ik weet niet hoe dat moet en ik heb daarvoor geen tijd en blablablabla ;) )

    ReplyDelete
  5. Amai, dat is wel heel erg stoem van je camera, komt nogal ongelegen... Enneuuh, kunnen we het op een akkoordje gooien dat ik je ogen eens mag lenen. Laat ons zeggen zo'n 40 á 50 jaartjes ofzo...?

    ReplyDelete
  6. Haha, die jump is echt tof! Jammer van je camera maar met je iphone lukt het je aardig goed!

    ReplyDelete
  7. Mooi!! Leuk effect met die fisheyelens. Gave foto van je zus :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top