February Photo Challenge #1

Here I am with update #1 on the February photo challenge. Since I'm on vacation right now, my photos aren't top notch quality because I don't have Adobe Photoshop here so I can't quite tune my images in RAW. That's why you'll have to deal with these ones for now. ;-)


image made by me


001 - 01/02 - lines
Saturday was a day of getting up early, catching a flight and sitting on a plane for 10 hours straight. This photo is taken after we've arrived at our rental house in Curaçao.


002 - 02/02 - repetition
Private pool. YOLO, right?(!)


003 - 03/02 - air
Ahh, the beach.


004 - 04/02 - reflection
I can see clearly now the rain is gone.


005 - 05/02 - selfportrait
We climbed the Christoffelberg (377m) and I felt invincible after reaching the top.


How is the project coming along for you?

Hope everyone is well. Talk to you soon!


ps. I also decided to start another Project 365, I'm really curious to see if I can finish this year's project without any forgotten days!
pps. Happy birthday my love 

17 reacties

  1. Mooie foto's!
    Vooral je fisheyes zijn echt heel gaaf, prachtige felle kleuren zeg!
    Gefeliciteerd met je vriendje! En nog hele fijne dagen :)

    ReplyDelete
  2. Mooie foto's joh c: En fijne verjaardag aan
    je BF! Xx

    ReplyDelete
  3. Mooie foto's! En dat zonder photoshop! WAUW! Ik durf niet meer ... Liefs, Me

    ReplyDelete
  4. Like! Toffe foto's. Ik vind je zelfportret echt supertof hihi.

    ReplyDelete
  5. Die fisheyes <3 En ook: ik wil zomerrrr!

    ReplyDelete
  6. Oh mooie foto's! :) ik ben ook al begonnen met de foto's, het zal niet elke dag één zijn, maar ik geraak er ook wel.

    ReplyDelete
  7. Leeeuk zo'n photochallenge, mooie foto's!

    ReplyDelete
  8. I think the theme's are pretty hard :) Great pictures!

    ReplyDelete
  9. Oké, ik ben officieel superjaloers. Heel erg mooie foto's. Amuseer je daar!

    ReplyDelete
  10. Mooie foto's! Geniet van uw reis.

    ReplyDelete
  11. Dankje Elisse :) lief van je!
    Toch eens een ander soort blogpost dan ik normaal plaats!
    Makes you think, inderdaad, haha.
    (Ja, ik hoor al láááááng te slapen! Maar nog één tentamen, vandaar, haha. Fijne dagen nog!)

    ReplyDelete
  12. gave fisheyefoto's heb je de laatste dagen Elisse! en die reflectie <3 wauwie

    ReplyDelete
  13. mooi! ik lig nu al achter, helaas een boel niet geplande dingen tussen gekomen :( maar ik ga het inhalen, super toffe challenge!
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  14. Om jaloers op te zijn! Echt prachtige foto's!

    ReplyDelete
  15. Maak ons maar jaloers ja :D

    ReplyDelete
  16. Knap! Echt, ze zijn er allemaal boenk op!

    ReplyDelete
  17. Leuke challenge weer, ik pas even, heb mijn eigen fotodingetje voor februari en de winterfotojacht. Je eerste foto's zijn in ieder geval heel geslaagd en je vakantie vast ook.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!