Day in photos: January 24th

Oh how I love vacation days.


9am
Waking up & having breakfast.


10am
Off to the store to get stuff I don't really need. After that: go for a run. (First time after 2 weeks of zero physical activity. Blogging about it is a good motivation for me, because then I feel more obliged to do it. Does that make sense?)


11am
Shower time & doing the household.


12am
Cuddling with cats & reading.


1pm
Making another pencil case (I'm addicted).

2pm
On the bike & at the thrift shop.


3pm
Shopping with my sista. (We didn't buy these hats, even though they looked super sassy!)


4pm
Back home with a nice cup of tea and a book.


5pm - 6pm
Preparing blogposts, editing photos, experimenting with new layouts, … (oh, and having diner of course!)


7pm - 8pm - 9pm
Picking up my sista to go ice skating. We had a blast.



10pm - 12am
Cuddling with the bf, dozing off on the couch, thinking about how wonderful today was, …

I'm thinking about making these a monthly series. What do you think?

Take care! Talk to you soon!


ps. I'm in Curaçao since Feb 1st, so it might take a while for me to answer questions. I'm sorry about the inconvenience and will try to get back at you asap ;-)

18 reacties

  1. Leuke foto's! Hoe cute zijn je katten :D

    ReplyDelete
  2. Ofwel doe je de dingen supersnel, ofwel heb jij gewoon uren van 100 minuten in plaats van 60 ... Je doet precies véél op een dag! Maar zo leuk!! :) Liefs, Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. en ik dacht nu juist aan hetzelfde!

      Delete
  3. Wooaaa ik wil ook vakantie :) Die van jou ziet er heerlijk uit. En wat een ontzettend leuk pennentasje heb je gemaakt. Daar word je toch vrolijk van?! Niet te bruin terugkomen hoor! ;)

    ReplyDelete
  4. I think you should!
    Ik zat er zelf ook aan te denken. Niet maandelijks, maar gewoon soms. Omdat ik niet het idee hebt dat ik veel dagen heb met zo veel leuke dingen als jij deze dag! Maar wel omdat ik het heel erg leuk vind om te zien, en ik denk daarom ook om te doen.
    En fijne vakantie joh, echt heerlijk.. geniet ervan!

    ReplyDelete
  5. Amaai gij krijgt veel gedaan op een dag!

    ReplyDelete
  6. Op reis en toch bloggen? Chapeu! Geniet van je reis! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neenee, zo zot ben ik niet! Ik had deze post ingepland ;-)

      Delete
    2. Gelukkig zeg ik dan maar! Geniet van je vakantie! Ik ben stiekem jaloers, maar ja de states zijn ook niet zo slecht! :)

      Delete
  7. Jij moet mij eens meenemen naar de thrift shops in Antwerpen :D

    ReplyDelete
  8. Ik vind dit leuk om te lezen (en zien)! Ik slaag er nooit in om zoiets te doen omdat ik foto's vergeet te maken haha! Geniet nog van Curacao, ben echt keijaloers!

    ReplyDelete
  9. Ooh, uw handschoenen zijn super!

    ReplyDelete
  10. Welke tweedehands winkel is dat wel?

    ReplyDelete
  11. Ja, doen, er een maandelijks gebeuren van maken. Leuk om te zien!

    ReplyDelete
  12. Fijne foto's! Ik vind fietsfoto's altijd zo leuk, maar ik durf mijn toestel nooit tevoorschijn te halen. Veel te clumsy!

    ReplyDelete
  13. Ik geloof nooit dat jij bent gaan hardlopen. Irritante apps hè? ;-)

    ReplyDelete
  14. Tofkes! Het is altijd leuk om andermans leven te kunnen volgen (stalk much? :p), dus kom maar op met uw maandelijkse photo a day!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!