23 before 24

Only 342 more days to go and it's my birthday again ;-)
Last year's list was a lot of fun to try to complete, so this year will be no different. I made a list with 23 things I want to accomplish before turning 24. I'll make a separate page for the list where I'll keep myself (& you if you're interested!) updated about the progress I make.

As you can see below, I incorporated some of the items I couldn't cross of last year, but I also came up with new ones to help me get back on track with my health, crafts and even my blog. I hope this list will give me the extra push I need to get certain things done.

I can't wait to see what this new year of wisdom - haha - will bring me.




Did you make a list with things you want to complete before your next birthday? If so, what's the thing that you're struggling most with?

Take care & I'll talk to you soon!


CONVERSATION

16 reacties:

  1. Nice list! Loads of luck getting it done!

    ReplyDelete
  2. fijn lijstje! en hoera voor photo a day - ik verheug me er nu al op :)

    ReplyDelete
  3. Mooie lijst! Leuk dat je er een aparte pagina voor hebt gemaakt en we zo je avonturen kunnen volgen ;) Succes! En oja, mag ik mee op je roadtrip? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je bent welkom! Er zijn nog geen concrete plannen gemaakt ;)

      Delete
  4. Wat voor neuspiercing zou je wel willen dan? Stud of ringske? :D Ik heb de mijne nu intussen 8 maand dus als je vragen hebt, shoot! Fijn lijstje! Jammer van je camera :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Een ringetje! Maar eerst moet er toch een stud in omdat dat gemakkelijker te desinfecteren is enzo, dus we zullen zien wat het mooist staat :)

      Delete
    2. Ik heb twee weken een ringetje gehad, is echt super fijn en knap maar doet soms ook heel lastig :D maar inderdaad je moet sowieso een stud hebben op begin. Zie dat je zeker bij een goede gaat, want uw neus zal wss ontsteken :)

      Delete
  5. Mooie lijst! Maaruhm, komen er dan elk jaar meer dingen op je lijst? 24 voor 25? 35 voor 36? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, klopt! Je kan er dan wel voor kiezen om er ook iets gemakkelijkere dingen tussen te zetten hé, anders wordt het wel héél moeilijk vrees ik!

      Delete
  6. 17 en 18 kan je beter schrappen, vind ik niet zo leuk.
    Voor de rest leuk lijstje.

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke lijst (qua lay-out én qua doelen, hahaha)!

    ReplyDelete
  8. ja hoor, fijn lijstje! er zijn heel veel dingen op jouw lijstje die ik ook wel eens zou willen doen. dus wanneer je eens een gezel wil, laat me dan maar zeker iets weten! :)

    ReplyDelete
  9. What a fun post this is! I love the idea of making a list of challenges for yourself to complete within the year, before your next birthday, very cool.

    ReplyDelete
  10. Tof lijstje! En iets meer haalbaar dan 't mijne, haha. Gelukkig verjaardag hè trouwens, Elisse! Hopelijk heb je het goed gevierd. Geniet van je 24e levensjaar! XXX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci Laura, ik doe mijn best! Ja, ik wilde dit jaar toch ook wel proberen om iets meer doelen waar te maken, sommigen waren echt onmogelijk - of ik stond er na 2 maanden al totaal niet meer achter omdat het mij toen niet meer zoveel zei - dus hopelijk gaat het dit jaar beter :)

      Delete

Yay! Comments make my day!

Back
to top