The Blog Friendship Booklet

Ik zag deze tag bij Zolea en vond hem te leuk om te laten liggen! Als jij 'm ook wil overnemen kan je de templates hier vinden.




Mijn 3 favoriete blogs: Bien maakt, Ma Vie en Vert & Paper Raindrops.

// I saw this tag at Zolea and couldn't resist filling it in. Kinda felt like I was a child again, filling in friendship books and all that. Too bad there was no room for a drawing here ;-)

One more exam to go (French) on Tuesday and I have holidays again! Toitoitoi fellow students. We can do this!
ps At the end of the month I'll be going on vacation with my sweetest family. Any tips for Curaçao? Please leave 'em down below!

Talk to you soon!

26 reacties

  1. Wat een leuke tag! Veel succes morgen met Frans en geniet daarna maar goed van je vakantie! :)

    ReplyDelete
  2. Ah yay! Leuk ingevuld (en wat een leuke lettertype bij je naam! Of is dat zelfgeschreven?). Goeie blogtip geef je, dat vind ik ook erg belangrijk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Het lettertype heet The Green Life, ik gebruik het de laatste tijd heel vaak, vind het zooo mooi! :) (I wish dat dat mijn handschrift was, mimimi)

      Delete
  3. Leuk-leuk-leuk! Ik ga deze ook eens invullen. Volgende week ergens ofzo :).

    ReplyDelete
  4. Zo erg leuk :D! Waar is de tijd van alle vriendenboekjes (;

    ReplyDelete
  5. Wat superleuk om te lezen! Doet me aan oude vriendschapsboekjes denken hihi.

    ReplyDelete
  6. Oooooo wat leuk! Brings back memories :)

    ReplyDelete
  7. grappig die weetjes zo op een rijtje. En hoe lekker naar Curacao! Nope geen tips voor je, lekker genieten.
    En weet ik je ik moes even googlen wat het woord 'hoarder' betekende, nog nooit van gehoord!

    ReplyDelete
  8. Fijn he, ik heb em ook ingevuld!

    ReplyDelete
  9. Wat leuk om te lezen! Ik zou ook graag van mijn blog leven, zo tof lijkt me dat. En de blog van Bien is zo leuk! Terwijl ik dit typ zit ik aan een heerlijk wijntje :)

    ReplyDelete
  10. Wat leuk :) Succes nog met uw laatste examen! Hier is 't nog 2 volle weken blokken geblazen :(

    ReplyDelete
  11. Wat leuk!! Ik heb het origineel al opgeslagen, eens kijken of het me lukt dat in te vullen :)

    ReplyDelete
  12. Wat super leuk om te lezen! Echt leuk met zo'n template :)

    PS: doe je al mee aan mijn winactie? :)
    http://michelleslillavarld.blogspot.nl/2014/01/winactie-jewelryznl.html

    ReplyDelete
  13. Superleuk om te lezen en bedankt om door te linken naar die templates. Veel succes met dat laatste examen!

    ReplyDelete
  14. Ik had de tag ook al gezien bij Zolea, echt tof! Leuk om door iemand anders ingevuld te lezen :) (En ik haat ook de kattenbak uitkuisen :p)

    ReplyDelete
  15. Jeezes, ik zocht een half uur naar de commentsectie! :)
    Fijne antwoorden!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tja, er is iets mis met mijn lay-out en de comments, ik schijn maar niet te vinden hoe ik dat kan oplossen… Working on it!

      Delete
    2. Oh dat was niet gemeen bedoeld hoor! Ik vond het gewoon grappig dat ik dat niet vond!

      Delete
  16. Super! Ik nam het ook over. Nostalgie!

    ReplyDelete
  17. Oooh, zo tof! Ik wil ook graag eens voor een langere periode in het buitenland wonen. Liefst de UK of Canada. Daar vind ik de platteland zo mooi. Ik ben ook blij dat ik geen katten heb. Dat klusje zou 'k ook niet graag doen. Super veel succes met je examen dinsdag! Ik heb dan ook een examen :) You can do it!! xo

    ReplyDelete
  18. SUPER leuk! Zeker een gave template :-)

    ReplyDelete
  19. Ooh dat is inderdaad heel leuk! Die ga ik eens bekijken/invullen. :) Hihi, leuk dat je goed bent in wijntjes drinken. :)

    ReplyDelete
  20. Wat is dit leuk gedaan! Ik ga hem denk ook maar eens gebruiken.
    liefs

    ReplyDelete
  21. Hi My Dear ! :* Your blog is so cool ! I want to invite you to mine , and check the shop witch the banner is on the right side of my blog ! You will get 10% discount! I think that u will find in this shop something special for u ;* If u wanna we can follow each other , just follow me and let me know ! I will follow u back as soon as it possible.

    ReplyDelete
  22. Wat een leuke tag! Heel leuk vormgegeven ook :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!