Printic polaroid memories (& giveaway)

Look what I received in my mailbox. Thanks to Anne I was able to discover the Printic App for iPhone and I have to say, I was impressed. I received a coupon for some free printics and a couple of days later they got delivered in a tiny orange envelope. Good quality + good price = smile on my face.



Then I remembered that a couple of months ago (back in the beginning of 2013), Printic asked me to cooperate with them. I could pick 10 free printics and then give my lovely readers 10 printics as well. Since you guys are too sweet, and I'm in love with the app, I was super exited for this idea.

But first, let me tell you a little bit about the app. You can download the app for free (iPhone or Android) and then import your photos from instagram, your Facebook, your photostream, … After that, Printic creates the awesome polaroid frame for your photos, you can add a text (but you don't have to!) and they're ready to be sent! The best thing about all this is that the first picture costs €1,59 and all the next only €0,39. Also, there are NO shipping costs! So that's pretty cheap, and you can do all sorts of fun things with them!
As you can see, I made mine into a photo wall (the wall above our sofa) using only washi tape. I'm going to order some more in the future so this photowall can be an ongoing project!



All you have to do in order to win 10 printics, is leave a comment saying what you would do with the photos. Don't forget to leave your e-mailaddress so that I can contact you. It would be nice if you followed my blog as well (Bloglovin' or GFC). This giveaway is international, so yes, even you can participate.
You can enter the giveaway til Feb 10 at midnight and I'll send him/her an e-mail with their coupon.

Good luck! & Talk to you soon!

ps. If you want to participate in the February photo challenge, click here.
pps. If you want to send me a birthday card, click here.

This article was written in collaboration with Printic. All reviews on my blog are presented honestly. I only support and promote things I personally believe in.

CONVERSATION

26 reacties:

  1. Haha ik had een week terug ook een mail van Princtic voor een samenwerking ;) Ziet er leuk uit dus ik ben nu foto's aan het selecteren! :) (oh ja, ik doe dus niet mee aan de winactie, dat zou niet eerlijk zijn aangezien ik er al krijg haha)

    ReplyDelete
  2. Wat leuk! En wat zien ze er mooi uit. Echt goede kwaliteit volgens mij. Ik denk dat ik ze aan een lijntje met wasknijpers zou hangen. Of misschien in een vorm op mijn deur, of of of... :)

    ReplyDelete
  3. Oh mijn god JA !!! Ik wil hihi, Ik zou ze aan mijn waslijntjes in mijn kamer steken of een nieuwe fotomuur beginnen aan mijn kamer. Of een paar leuke familiefoto's printen en ze zo door het huis hangen dat het huis een beetje vrolijk wordt! (en zoals ik op instagram zei: Superleuke fotomuur bij jou :-)! )

    (mijn e-mail is: starvomiter[at] gmail [dot] com)

    ReplyDelete
  4. Leuke app hè! Heb er ook al gebruik van gemaakt. De app is er trouwens ook voor Android ;)

    Ik ben foto's aan het verzamelen om een hartjesvormige collage van te maken voor boven mijn bed :) dus ja, ik wil er graag 10 gratis krijgen :D

    ReplyDelete
  5. Ik zou er ook een fotomuur mee maken, maar dan in de traphal of hal (boven de koets van de kleine). En met die tape is dat heel leuk! Ofwel wasknijpers die ik ook eerst bewerk met die tape aan een touw. Ik weet het nog niet goed. Alleszins, ik zou er gretig gebruik van maken! Mijn e-mail heb je al, denk ik. (birthdaycard) ;-) Liefs

    ReplyDelete
  6. Oh wauw! Mijn vriend en ik gaan samenwonen en zijn nu vooral druk aan de klus. Het lijkt me erg mooi een een fotowall in de slaapkamer te maken met alle mooie momenten die we samen beleefd hebben:)

    Ik volg je al een poosje op Bloglovin en mijn mail is: judithhuls@hotmail.nl

    Nu maar duimen! XO

    ReplyDelete
  7. o ja zo mooi <3 ik wil de app ook al een tijdje proberen, maar het komt er telkens maar niet van... dus dan maar meedoen met je fijne give-away :D ik zou 10 foto's uitkiezen waarop mensen staan die ik mis, zodat ik hun de foto per post kan toesturen met een lief (?) briefje erbij.

    ik volg je zo ongeveer overal waar ik je volgen kan en mijn e-mail weet je wel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. of ja, met mensen of enkel herinneringen die ik met die mensen beleefde erop :) (want je weet vast zelf dat ik niet zo goed ben in instagramfoto's maken van mensen)

      Delete
  8. Amber (marljapam)28 January 2014 at 13:32

    Leuke actie! Ik volg je al een tijdje op bloglovin (als marljapam). Ik zou foto's nemen van afgelopen zomer,heb heel veel leuke zomerse foto's van bijvoorbeeld een dagje strand met vrienden of de reis met mijn vriend. Ik zou ze ook aan zo'n touwtje hangen of allemaal mooi in een grote kader steken! Mijn mailadres is: marljapam@gmail.com.

    Vele groetjes, x Amber

    ReplyDelete
  9. Leuk! Ik zou foto's van ons gezin laten afdrukken voor in mijn dochtertje haar nieuwe kamer.

    ReplyDelete
  10. Ik zou de foto's graag winnen :) Ik heb pas een nieuw 2dehands tafeltje gekocht en ik wil het beplakken met foto's, die polaroids zouden daar heel leuk tussen staan!

    ReplyDelete
  11. Ik zou er leuke foto's van Gaëtan mee afdrukken en deze opsturen naar de papa die 4 dagen in de week in Amsterdam woont. Welke papa zou er nu niet zo graag een pakketje aankrijgen in Amsterdam? Die van ons.

    ReplyDelete
  12. Ahhh ik ken deze Printic App nog niet maar klinkt goed!
    Reasonable price + quality is inderdaad een glimlach op
    ieders gezicht toch? c: Xx

    ReplyDelete
  13. o leuk! Ik zou er denk ik ook het hele huis mee volhangen, of misschien alleen het toilet ofzo ;)

    ReplyDelete
  14. Ik doe mee! Ik zou ze aan mijn fotoslinger hangen, een stuk touw waar ik met kleine knijpertjes al foto's aan heb gehangen en die aan mijn muur hangt. Misschien zou ik er zelfs een nieuwe foto slinger mee maken, want dat is misschien wat mooier

    ReplyDelete
  15. Oh fijn! Ik heb verbazingwekkend genoeg nog geen foto's ophangen in mijn nieuwe kamer, dus dit komt goed van pas!

    ReplyDelete
  16. Oh ik denk dat ik gewoon mijn muur zou versieren of een groot album maken per maand + 2 extra kopen. Alvast een mooie collage maken! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Themindofanexchange At Hotmail.com, Oeps was het weer vergeten!

      Delete
  17. jippie count me in! ik zou onze keuken-foto-wall uitbreiden! of moet ik zeggen MIJNE keuken-foto-wall, voorlopig hangen er pics die ik van vriendinnetjes kreeg.. de mr in kelly°lane staat er welgeteld ene keer op! de mens verdient dus ook vereeuwigd te worden op onze muur, dus hij zou volop geprint worden!!

    ReplyDelete
  18. Ik zou een snailmail maken met een stripverhaal - voor een nichtje in het buitenland die deze zomer voor het eerst op bezoek komt! Zo'n leuke foto's zouden daar ge-wél-dig leuk voor zijn - 1 adres dus: eva.govaerts@gmail.com

    ReplyDelete
  19. That is awesome, I totally just downloaded the app on my phone and am in the process of printing some pictures of my own!! Ps: Happy birthday! (Expect a card from me in the mail:)

    ReplyDelete
  20. Wat ontzettend leuk dat ze met je willen samenwerken! En je muur is echt gaaf, ik ben blij dat je op Instagram zit ;). Ik ga de app even bekijken!
    (ik doe niet mee met de give-away!)

    ReplyDelete
  21. I would gift them to my family members! xoxo
    :)
    heatheranne99 at gmail dot com

    ReplyDelete
  22. De vent en ik zijn ondertussen bijna 5 maanden getrouwd. Als ik zou winnen, zou ik foto's van onze eerste getrouwde maanden kiezen, zodat we die later aan ons nageslacht kunnen tonen!

    ReplyDelete
  23. Oooh wat gaaf! Staat erg leuk met die washitape! Ik doe mee want ik wil heeeel graag mijn polaroid slingers afmaken. Ik ben bezig met een totale kamer make-over omdat dat wel eens nodig is na ehmm wat zal het zijn.. 8 jaar ofzo haha!
    mijn e-mail: jessica10_272@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. Leuke actie! :)
    Er staat al maanden een grote lege fotolijst in mijn slaapkamer te wachten op mooie vulling.
    Een collage met o.a. polaroids zou er heel mooi in passen.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top