Owlsome handmade present

A dear friend of mine & fellow owl lover celebrated her birthday back in July. I made her a pencil case (with the help of this tutorial by Oontje - sorry guys, it's in Dutch!) with gorgeous owl & mushroom fabric. She moved to her own place so I made her some coasters as well. And I found these adorable owl notebooks in den Action. So all together, they make an owlsome handmade present! It took me a while to deliver it to her, but she was very happy with it!

Also, this is the very first pencil case I've ever made. I had no clue it is so easy! I think a lot more will follow.. Maybe even using the tutorial for perfectionists.







So, what's the last thing you made? (Anything creative counts!)

On Tuesday I'll put up a post about February Photo Challenge! Oh yes, once again, I think it will be nice to organize a photo challenge month for people to get to know their camera a bit better, expand their boundaries, … So check back on Tuesday if you'd like to participate! :)

21 reacties

  1. Zo leuk! En zo schattig met die paddestoeltjes binnenin! Het laatste wat ik maakte waren naamkaartjes voor een vriendin :) Altijd spannend als je die moet gaan halen bij de drukker!

    ReplyDelete
  2. Ik heb tijdens mijn vakantie ook voor de eerste keer de pennenzak van Oontje gemaakt. Het is inderdaad echt makkelijk. Ik vind het zo'n fijn cadeautje om te geven, de helft van mijn vrienden en familie loopt er nu al mee rond :)

    ReplyDelete
  3. Ik maakte gisteren een kussensloop uit een rok! Uitvliegdrang, heet dat dan. ;)

    ReplyDelete
  4. Perfecte timing van de photo challenge om m'n ene goede voornemen te beginnen! :)

    ReplyDelete
  5. Leuk die binnenkant van dat pennenzakje.
    Ik heb gisteren een rokje voor mijn dochter gemaakt

    ReplyDelete
  6. die pennenzak is zo tof! gebruik je een lensje of een app voor die fisheye foto's?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lens! Ik kocht een 3-in-1-lens op iphone-lens.nl. Echt een leuk hebbedingetje ;-)

      Delete
  7. Oh, mooie pennenzak! Ik dacht er onlangs ook nog aan om nog eens een pennenzak te maken. Maar ik heb er eigenlijk zelf geen nodig, dus aargh! Maar hoe dan ook: pennenzakken zijn inderdaad leuk en gemakkelijk om te maken. Misschien moet ik maar eens een 'slachtoffer' vinden. Of mijn eigen - toch niet zo mooie - pennenzak aan de Kringwinkel schenken ;)
    En ook: jeej voor stoffen onderleggertjes!

    ReplyDelete
  8. Super leuk gemaakt meisje, wat zou dat leuk zijn voor Melina! Ik ga het ook eens proberen als mijn pijn weg is!

    ReplyDelete
  9. Superleuk. Ik kijk al uit naar je blogpost over de photo challenge. Misschien doe ik wel mee!

    ReplyDelete
  10. Dat paddestoelen-stofje! How cute!

    ReplyDelete
  11. Wauw heb je dat zelf gemaakt, te gek!

    ReplyDelete
  12. Als ik jouw blog zie voel ik mij een nietsnut!

    ReplyDelete
  13. heel erg mooi!
    het laatste is een miniboekje met cartoons in (er staan er een paar op mijn blog), gemaakt van vingerafdrukken.

    ReplyDelete
  14. Lovely owl pencil case! I want to make a similar one! Today I finally found some cute owl things too from the local shop. Owl buttons and other little things that I can include to letters. Owls are the best! Thanks for the nice snail mail posts!

    Ninni

    ReplyDelete
  15. Oooh zo schattig, wil er ook wel zo één! :D ik ben nu bezig met een trui te breien (die af gaat zijn tegen de zomer hehe)

    ReplyDelete
  16. Super leuk gedaan!
    Ik vind je blog heel leuk ik volg je nu via bloglovin.
    liefs

    ReplyDelete
  17. Ah die is super leuk geworden, wat schattig! Een heel tof cadeau :) X

    ReplyDelete
  18. hoppaaaa, dat iphone lensje is gepind! very cool! ik zal er eens een nachtje over slapen en als ik het morgen nog wil ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en om op uw vraag te antwoorden: een jacobje voor baby liv <3, een wolk-knufje voor baby stan en een druppel-knuf voor baby cas!! jep. veel baby's hier! en ik ben GOE bezig met de zelfmaakkadootjes :)

      Delete

Yay! Comments make my day!