Handmade boxers for the bf

Back in 2012 I promised the bf I would make him a pair of boxer shorts. I was a bit hesitant though, because I didn't really know how to deal with pants. At the end of 2013, I finally managed to make him his first pair of handmade boxers. And yay, they fit!

I used leftover fabric from my batwing blouse and an old pair of boxers that I cut up to use as the pattern. Turns out to be not so hard after all!





ps Want to send me birthday mail? Click here.
pps Missed the blogpost about the February photo challenge?

Talk to you soon!

CONVERSATION

14 reacties:

  1. Zalig! Ik ben al lang op zoek naar ideetjes om iets handgemaakt aan mijn vent te geven. Helaas is hij een warmbloedig type (zelfs in putteke winter loopt die in t-shirt rond) en ik slaag er niet in om hem warm te maken voor een sjaal of muts... Misschien moet ik dit maar eens proberen :p

    ReplyDelete
  2. Wat mooi gemaakt!
    En dankjewel lieve Elisse, ik heb net je snail opengemaakt. Wat leuk, ik ga het tasje meteen gebruiken. Ik vind het zo mooi gemaakt. Superlief!

    ReplyDelete
  3. Ik moest even kijken; huh een boxer? En zit hij lekker? Leuk idee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volgende keer moest ik een tricootje gebruiken, omdat dat iets meer zou rekken, maar verder zit hij blijkbaar goed :-)

      Delete
  4. Wowie, een handgemaakte boxershort! Lucky BF I must say :P
    (En bedankt dat je mn wallpaper hebt gebruikt, het staat je
    blog goed!) Xx

    ReplyDelete
  5. Amai, supermooi gemaakt. De bf is a lucky bastard!

    ReplyDelete
  6. echt leuk gemaakt, leuk patroontje :D

    ReplyDelete
  7. De boxer ziet er leuk uit! Ik heb een short beloofd tegen deze zomer, van een zelfgetekend patroon, ai-ai-ai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, succes! Aan zelfgetekende patronen durf ik mij (voorlopig) nog niet wagen!

      Delete
  8. Hihi super leuk idee. Leuke print! Ik ben benieuwd wat hij ervan vind. En anders kan je het altijd zelf dragen als pyjama broekje he?

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top