December in review

Happy 2014 lovelies!


In December, I...

» studied with the prettiest socks on, thank you so much for this Christmas prezzie Fab!

» took strolls in the park

» cuddled with cuties



» put up a Christmas tree (and naughty kittens climbed in it!)

» paid a visit to Pluchke, a baby kitten


» ate lots of yummy food with lovely people





» admired adorable owls

» accidently got on the train to Roosendaal. Oopsie daisy.

» visited both grandmas a couple of times. they are such cuties.


» made an effort for New Years' Eve! I had a blast and ate a cheese platter at my parents. Later I went dancing & drinking with a couple of good friends. How did you (not) celebrate?

Was December kind to you? And tell me, did you make any resolutions? I'm still pretty busy with my 22 before 23 list, so I didn't make any. However, I do want to get fit (again), Sunday I'll go for my first run in a few years! Aaawch, that's going to hurt, I can tell!

P.S. Here's an overview of my 2013: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November & well, this is December!

Talk to you soon!

CONVERSATION

16 reacties:

  1. Ik heb gegeten met mijn beste vrienden, vuurwerk gekeken vanop een dak (vlak naast het centraal station, met het zotste uitzicht en o-ve-ral vuurwerk over de hele skyline!), gedanst in de living en dan niet zoveel gedanst in de pekfabriek want daar was het geen fijne muziek :(
    Je katjes blijven zo schattig trouwens :) Succes met joggen dit weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lijkt mij prachtig, al dat vuurwerk. Bij mijn oudertjes liep ik ook de hele tijd van de voor- naar de achterdeur om overal 't vuurwerk te kunnen zien!

      Delete
  2. oef, joggen, ik heb 't al enkele keren geprobeerd maar 't is eeecht mijn ding niet! veel succes ermee ;)

    ReplyDelete
  3. Lekker gourmet gedaan met een aantal vrienden en daarna naar het centrum van Leuven om te dansen. Succes met joggen! Ik ga maandag ook poging 102301 doen om te beginnen met Start to Run.

    ReplyDelete
  4. wat een fijne foto's om gelukkig van te worden :)

    ReplyDelete
  5. Ziet er zalig uit en je laarsjes zijn geweldig!

    ReplyDelete
  6. Wat een enorm leuke sokken heb je zeg, en je kat is te lief <3. December was oké, niet slecht, niet fantastisch, gewoon middelmatig. Ik was jarig, dat wel. Mijn voornemens? Dat zijn er nog al wat: gezonder eten, meer sporten, stoppen met nagelbijten en meer genieten. Nu weet ik niet of doel 4 samen gaat met de andere 3 :).

    liefs,
    Femke

    ReplyDelete
  7. Is die trap bij je oma? Ik vind het super leuk om te zien!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, de kelder van mijn bomma! Mooie vloer hé :)

      Delete
  8. Leuke foto's! Mooi blog heb je trouwens.

    ReplyDelete
  9. Oooohhhh die kousen!!!
    Happy 2014!!

    ReplyDelete
  10. Ik heb mijn lijst online gezet en de cat tag uitgevoerd! :)

    ReplyDelete
  11. Ziet er een super gezellig maand uit! :) Je katten zijn echt schattig! hopelijk heb je 2014 goed ingezet, ik wens je alvast alles toe wat je hartje wenst! :)

    ReplyDelete
  12. Leuke foto's. Ik ben helemaal verliefd op die botjes die je draagt op de tweede rij rechts...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben er ook nog steeds verliefd op! Kreeg ze twee jaar geleden van mijn lief als kerstkado (Kelim boots uit Sacha) en worden hier gelijk zot gedragen!

      Delete
  13. Oh, fijn decemberverslagje Elisse! Ik heb ook geen goede voornemens gemaakt, om dezelfde reden die jij hebt - alleen heb ik er 21 i.p.v. 22 ;-) Is het lopen gelukt, dan? Hopelijk wel!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top