Count your blessings #1

In between the studying, to keep my head up & keep my heart strong.


On the initiative of Zilverblauw

♥ receiving lovely fabrics by mail ♥ a snow globe owl ♥ fruit snacks made by my mom ♥ whispering sweet words in each other's ears ♥ finally go running again (not that i'm sure i ever really started it in the past) ♥ morning runs ♥ the "good job"-cheer by a random construction worker ♥ snapchat for brightening my day ♥ family walks ♥ homemade banana ice cream ♥ lip-synching to some of my favorite songs ♥ not having to worry about my look or what i wear ♥ cute cats waiting for me by the window ♥ all you can eat brunch ♥ quality time with the boy ♥ wake up coffees ♥ laughing out loud for nothing in particular ♥ reliving the Harry Potter craze ♥ good hair days ♥ studying and finding tiny funny notes ♥

Tomorrow's my first exam. Wish me luck!
See you later!

CONVERSATION

15 reacties:

  1. Mooie zegeningen (hoe klein misschien ook). Succes met je tentamen!

    ReplyDelete
  2. Ah, dat uiltje! Altijd fijn om te lezen, zulke posts <3

    ReplyDelete
  3. Leuk gevonden die 'portie glimlach!' :D
    Leuke post trouwens.

    ReplyDelete
  4. Zalig, "gratis portie glimlach" :D

    ReplyDelete
  5. Wat een fijne 'blessings' weer. Succes morgen!

    ReplyDelete
  6. Ik ben ook gek op good hair days... en ijs!

    ReplyDelete
  7. MEGA VEEL SUCCES gewenst voor morgen, Elisse! You can do it! Leuke post trouwens, zou ik ook vaker moeten doen; mijn 'blessings' tellen... Doet je beseffen dat we het hier niet slecht hebben hé? :-)

    ReplyDelete
  8. Ik herken er veel van! De kleine dingen zijn echt het beste meestal. En succes morgen!!

    ReplyDelete
  9. Fijn lijstje. Hoe ging het tentamen? Leuke blog heb je trouwens! :)

    ReplyDelete
  10. Best of luck on your exams and everything in general Elisse, I know you can do it!!!

    ReplyDelete
  11. Haha uiltjes, nooit beu gezien. Willen we die woordjes weten dat je fluistert? Ik vind het wel heel creatief om is bij stil te staan. Ik heb zo een boekje waar ik alle dingen dat ik dankbaar voor ben af en toe in noteer. De kleinste dingen kunnen de beste zijn. :) Oh op je vraag, nu ik hier toch ben, ik lust heel veel zolang het maar niet te veel vlees is. (als ik het niet moest eten, zou ik het niet eten) maar dat kan voor een vegi geen probleem zijn zeker, dus shoot your tips, leuke websites, alles is welkom :) Liefs! Nog veel geluk met de blok.

    ReplyDelete
  12. ten eerste: OH ELISSE bedankt voor de boekentips ♥ dat vind ik echt super!
    ten tweede: OH ELISSE wat een mooi blogbericht! Ik hoop dat je tentamen goed is gegaan. En wat heb je mooie dingen opgeschreven. Wel toevallig: op het moment ben ik alle boeken van Harry Potter aan het lezen! Ik heb pas net boek 1 uit hoor, haha. Ik had ze nog nooit gelezen en eigenlijk was ik wel erg benieuwd! En nu vind ik het jammer dat ik ze toentertijd niet heb gelezen. Hoe herbeleef jij Harry Potter?
    Mooi dit, erg leuk :).

    ReplyDelete
  13. Heel wat bij te lezen... Mijn nederlands wordt er ook niet bepaald beter op. Super mooie dingen dat je schreef. Goed dat je zo denkt, Hoe gaan de examens? :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top