Building my Fabric Stash

Over the past two weeks I've collected some new/secondhand fabrics and they look to pretty not to share.



flannel fabric from Piekewieke

pink leafs from Action, pink flamingos from Veritas

↑ fabric store Kapellen


leather patches from my friend who works in a clothing store

Uuuhm yep, I know.. That's a lot of fabric! I admit it: I'm kind of a hoarder.

I don't know yet what I'm going to make with all of these fabrics (other than the top (flannel) & bottom (leather) fabrics everything is cotton), so if you have any ideas: shoot!

Off to study some more! Good luck to those with exams as well. We can do this! May the odds be ever in your favor!

CONVERSATION

20 reacties:

  1. Jij weet binnekort weer wat doen! Maar eerst flink studeren he;)
    En dan een lekker wame pyamabroek maken.

    ReplyDelete
  2. Ah wauw, vooral de flamingo's en de junglestof vind ik erg leuk! Mijn moeder heeft ooit eens een dekbedset gemaakt, geen idee of je daar genoeg stof voor hebt? Of misschien alleen een kussenhoes?

    ReplyDelete
  3. De veritas staat op mijn lijstje, en ik moet dringend stof verzamelen! :) super om zo tips te lezen. Veel geluk met je examens.

    ReplyDelete
  4. Cute! I especially like the blue/green leaves, and the flamingos ^^

    ReplyDelete
  5. Dat brillenstofke is zaalig! En ej, nog veel succes met uw examens hé

    ReplyDelete
  6. dat flanelleke en het stofje met de paraplukes zijn zo mooi! ik zie daar zeker mooie rokjes in (awel ja een flanellen rokje, waarom niet hé)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voor het flanelleke had ik al een doel: 't wordt een lekker warme pyjamabroek! Paraplustofje rokje, alright!

      Delete
  7. Dit paraplutjes en die flamingo's zijn zalig!

    ReplyDelete
  8. Dat wordt een mooie pyjama broek! En dat brillen stofje kan je misschien gebruiken voor een Datura? Eentje met een zwart onderstuk zou ik daarmee maken, maar omgekeerd kan ook (en dan heb je zo een schattig kraagje met brillen op :P)

    ReplyDelete
  9. Girl, that looks tasty! All those cotton fabric prints are so gorgeous!

    ReplyDelete
  10. Hoarder? Meiske, gij hebt duidelijk mijn stoffencollectie gezien en die valt nog mee in tegenstelling tot wat ik al bij anderen heb gezien. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dit zijn enkel de stofjes die ik de laatste 2 weken gekocht heb hé… Mijn stoffencollectie is wel iets uitgebreider dan dit :p

      Delete
  11. Ik vind werkelijkwaar al je stofjes prachtig! Vooral die met de paraplutjes, zo schattig!

    liefs,
    Femke

    ReplyDelete
  12. Super mooie stofjes! Die paraplu'kes zou ik omtoveren tot een jurkje. De brilletjes zijn tof voor een hemdje.

    ReplyDelete
  13. Veel succes met je examens! You can do it :-)

    ReplyDelete
  14. De foto's van die stofjes zorgen ervoor dat ik zin krijg om te gaan naaien!

    ReplyDelete
  15. Oh echt supertoffe stofjes! Vooral die flamingo's en brillen <3

    ReplyDelete
  16. mooie collectie, ben helemaal fan van die brilletjes :-)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top