Brooch collection

Time for another one of my collections!


This is one of my biggest collections, numero uno is of course my owls. But I own quite some brooches as well. Let's take a look. (ps. I'm sorry my desk seems to change colors, it has something to do with the white balance on my phone…)


bow: handmade, squid: gift from Saar, fox: gift from Eline, peacock feather: handmade, owl: handmade


ostrich & yellow lined owl: made by Emmel, fabric buttons with mushrooms, flower print, strawberry & owls: handmade by me, tiny owls: gift from Ely, drawn owl: gift from Fenne, dog: gift from Elise


leaf: gift from Merula, tooth: gift from Andrea, owl: gift from Eline, cloud: gift from ??? (I don't remember? If you know, please leave a comment!), mustache: gift from Elodie, green owl: gift from Merula, blue owl: gift from Saar, dragon: gift from Corina Rietveld


paper soda can owl: handmade, hama beads owl: handmade, cup brooches: handmade, bird: h&m, roses: gift from my grandma, wood owl: secondhand, tiny owl: gift, bling owl: gift from my sista

I do have some more buttons & brooches, but they're probably hanging on a purse, coat, … or got eaten by the cats (like the lovely leaf brooch that has tiny tooth marks as well :( )

If you want to see more collections, this link will take you to the collections I previously blogged about. (Currently only notebooks, and a little bit of my fabric stash)

Do you like these kind of posts? What do you collect?
ps. If you want to participate in the February photo challenge, click here.
pps. If you want to send me a birthday card, click here.

12 reacties

  1. Zo'n leuke collectie! Gebruik je ze allemaal op je kleren? Of stal je ze gewoon uit? Liefs, Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik gebruik ze op kleedjes, truitjes en jassen! Soms ook op tassen! Ze zijn toch veel te mooi om niet aan te doen ;-)

      Delete
  2. Oh la la, daar zitten mooitjes tussen!

    ReplyDelete
  3. Amaaai, gij hebt er veel! Ik vind broches meestal nogal ambetant om te combineren. Eigenlijk doe ik ze enkel aan op een geklede vest...

    ReplyDelete
  4. Een hele leuke post! Echt tof om te zien wat voor bijzondere spulletjes je hebt :) Ik draag echt nooit broches, dus ben nu wel heel benieuwd naar hoe jij ze combineert!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moeilijk te zeggen! Meestal op effen kleedjes of truien om ze op te vrolijken, maar soms vind ik een wat drukkere combinatie ook wel tof!

      Delete
  5. Wauw, wat super leuk! Leuke post :).
    Wat heb je er veel zeg, en stuk voor stuk zijn ze bijzonder. Mooie collectie.
    En ik ken die spullen wel met tandafdrukken erin.. mijn kat houdt onder andere van vetplanten, daar zitten dus nu gaatjes in.

    ReplyDelete
  6. wat een heerlijke collecties! leuk

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke verzameling! Zelf verzamel ik niet écht iets (al zou Robby zeggen dat ik schoenen en handtassen verzamel ;-))...

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!