My Winter bucket list

Winter is not my favorite season. I get cold really quickly, so thought it would be fun to make myself a Winter bucket list with 21 things I want to do before Winter ends. That way, I can look back at this Winter without regrets :)

1. watch snowflakes fall down
2. put up a Christmas tree
3. decorate home a little more
4. make a snowman
5. have a snowball fight
6. catch snowflakes on my tongue
7. make flannel pj bottoms
8. bake a pie
9. curl up under a blanket with a good book
10. go ice skating

11. do a photo shoot outside
12. watch a whole season of a series
13. discover new kinds of tea
14. boardgame night! (or: family game night!)
15. finally donate all my old clothes to charity
16. print my project 365 and put the photos in a book
17. try to make ice ribbons
18. find a place for our record player and play some tunes
19. make hot coco with marshmallows
20. bake bagels
21. mail little presents to my penpals


What are your plans for Winter?

Talk to you soon!

all pictures made by me

CONVERSATION

18 reacties:

  1. Wat een super leuk lijstje! Ik zou bijna alles ervan zelf willen doen! Helaas is het nu ├ęcht blokken voor mij, zo aan 't unief :'( Misschien moet ik een lijstje maken 'What to do during my winter study breaks?' :D
    Heb wel al 1 ding gedaan. De eerste kerstboom in ons appartementje zetten! Romantisch!

    ReplyDelete
  2. Dat is omdat uw vetlaag te dun is, dat ge het koud hebt! ;-)
    Ik (hartje) de winter als ik al mijn verplaatsingen te voet of met de slee kan doen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vetlaag te dun, bwa! Ik ben het laatste jaar toch te veel kilo's bijgekomen zene, Juffrouw ;) Oooh ja, de slee! Maar awoe aan fietsen in de sneeuw, zo gevaarlijk! Anders toch een van mijn favoriete vervoersmiddelen.

      Delete
  3. Fijn lijstje! Een aantal kan ik elk jaar wel afvinken, ik vind winter net zo leuk! Extra gezelligheid in huis, extra dagen tijd maken om in huis creatief aan de slag te gaan, zalig ;-)
    Geniet van je lijstje! En hopelijk zie je zo de magie van de winter! :-)

    ReplyDelete
  4. Prachtige foto's en een heerlijk to-do winterlijstje

    ReplyDelete
  5. That last picture is gorgeous! And picture with yourself is beautiful as well!You are good at self-portraits. That's where I really suck :D
    About your bucket list - great idea to make a bucket list for the whole winter. I am sure - with these to-do thing you really gonna have fun! :)

    ReplyDelete
  6. wauw wat een schone foto's! Ik ben ook niet echt een winter liefhebber maar bij deze foto's mag er precies toch 1 vlokje vallen (1 he, geen duuzend zoals vorig jaar)

    ReplyDelete
  7. Mijn bucketlist is om als het gaat sneeuwen inderdaad ook een fotoshoot te doen, lijkt me zo gaaf!

    ReplyDelete
  8. Leuke bucket list! Ik heb er al drie dingen van gedaan deze herfst/winter: ik heb mijn kerstboom al gezet, keek seizoen 7 van Dexter helemaal uit en gisteren nog bakte ik een Nutella-taart. En ik heb ook al veel gelezen, maar weet niet of ik dat echt onder een dekentje deed ;-).

    ReplyDelete
  9. Vanaf winter begint, vind ik het nog cv maar dan ben ik het ineens beu en krijg ik een gigantische dip. Ik heb er de afgelopen dagen waarschijnlijk iets teveel aan toe gegeven en teveel gelezen ipv gestudeerd.. Maar ik wacht op de sneeuw!

    ReplyDelete
  10. Ah, wat onwijs leuk dat je al je foto's laat afdrukken en er een boek van maakt! Wat een goed idee zeg :). Heerlijk lijstje, klinkt precies goed! Veel plezier met het uitvoeren ervan :)

    ReplyDelete
  11. Mag ik mee gaan ijsschaatsen? :p Leuk lijstje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ga misschien schaatsen voor mijn verjaardag in Brussel, als je zin hebt, wees welkom :)

      Delete
  12. Dat is echt een super leuke lijst! er staan er enkele tussen die ik ook zeker nog wil doen! :) Jammer genoeg zeer weinig tijd momenteel, met al dat studeren.. Maar ik heb alvast wel mijn kerstboom opgezet op kot! :)

    ReplyDelete
  13. wat een fijn lijstje Elisse!
    op een goeie winter, :)

    ReplyDelete
  14. Wat een mooie lijst, maar ik mise r nog eentje, hij hoort bij nummer 11.
    Kijk maar even op winterfotojacht2014.blogspot.com, dan weet je wat ik bedoel ;-)

    ReplyDelete
  15. Leuk lijstje! Ik weet nog niet wat ik allemaal wil en kan doen, 't gaat hier gewoon erg druk zijn tot het einde van het jaar vrees ik. Ijsschaatsen lijkt mij wel fijn en zo eens echt gaan Kerstshoppen, inclusief warme chocomelk achteraf. :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top