✉ Snail mail Monday ✉

It's been way too long since my last snail mail update, so here goes!



to Saar:
I sent my letter in a handmade see-through envelope, and wrote my letter in a handmade booklet.




to Leah:
Leah won the giveaway I hosted on my blog a couple of weeks ago. So I sent her the tapes, some handmade bird stickers, a booklet, stationary and a pretty postcard.




to Emmel:
I swapped with Ellen because I adored the buttons she made. She asked me for old/new/used erasers so I sent her some that I thought she would like :)



to Mariska:
Mariska couldn't find the blank notebooks from Action, so I bought her a pack and sent them to her. She sent me the cutest owl pen ever - but more on that later on in this post.




from Marlou:
Mail from Marlou is always fun! Will you just take a look at her gorgeous handwriting? She included an article about handmade clothing - it was very interesting - and some cute stickers.



from Karlijn:
Karlijn made these postcards herself. I loved them so much that I wanted one to put on my wall (check!). In exchange for a snailmail package she agreed. I didn't send out my letter, though. But it will happen asap, Karlijn!


from Emmel:
These are the buttons I told you about! Aren't they awesome? The crocheted garland hangs on my wall at the moment :)


from Saar:
♥ ♥ ♥




from Joanne:
All the way from Malaysia flew this package from Joanne. You should definitely check out her shop if you find these items as neat as I do. I'm extremely in love with that cat notebook (& those stamp stickers)! Thank you, Joanne!




from Mariska:
That envelope! Those stamps are so pretty! And will you just look at that adorable owl pen?


Have a marvellous Monday! Talk to you soon!

CONVERSATION

17 reacties:

  1. je hebt nogal je werk met zoveel post!

    ReplyDelete
  2. @Emmel: dit is wel post verstuurd en ontvangen binnen een tijdspanne van ongeveer 1 maand. Maar ja, het is een hobby, hé ;)

    ReplyDelete
  3. ooooh Saar haar post weer, daar ben ik altijd verliefd op.
    en ik ben ook nog steeds een beetje op mijn eigen stipjesenveloppen - zo blij dat ik ze weer gevonden heb. en dat het bij jou geraakt is :)

    ReplyDelete
  4. Oh wat een geweldige post heb je weer verzonden en gekregen! Ik vind het handschrift van Marlou zo mooi en ik vind het vogeltjespapiertje geweldig. Superleuk :)

    ReplyDelete
  5. Oh wat vind ik die een fijne post! Al die mooie patroontjes en plaatjes! Hier houd ik echt van, heel leuk!!

    ReplyDelete
  6. Oh, wat is dit leuk zeg! Fijne bog heb je, je hebt er een nieuwe volger bij! XO

    ReplyDelete
  7. Jeeeee je hebt mijn post gekregen :) Dat gehaakte slingertje is leuk zeg, wat krijg jij ontzettend leuke post! Bewaar jij ook alles? Ik wil dat namelijk altijd, maar zo verzamel ik wel hele dozen vol. Ben benieuwd hoe jij dat doet :) En doe maar rustig hoor, kijk maar wanneer je tijd hebt!

    ReplyDelete
  8. Marlou's handwriting is gorgeous indeed!

    I always love seeing all these cute owls on your blog... I probably like them almost as much as you do! ;) In fact, I love owls so much that the last stationery I designed has an owl on it.

    I also love your see-through envelope! Very pretty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yay, I loved your stationary that featured an owl :) So cute!

      Delete
  9. Oh wauw, dit is echt super leuk :)
    Nu krijg ik helemaal zin om dit ook te gaan doen!

    Liefs, Liese

    ReplyDelete
  10. Oh wat een kunstwerkjes heb je gemaakt! En ontvangen natuurlijk! Prachtig! Ik word er helemaal blij van :)

    ReplyDelete
  11. Wat heb je weer leuke uilenspulletjes gekregen, vind ik leuk ;). Maar niet alleen die uiltjes zijn leuk natuurlijk, elke brief is precies een klein cadeautje!

    ReplyDelete
  12. Ik ben jaloers, waarom kan iedereen zo mooie brieven schrijven en opmaken haha :')

    ReplyDelete
  13. Ik wil graag anoniem (swapje doen) Natuurlijk zal ik mijn swap een adres te vinden zijn om me eventueel iets terug te sturen. Ik ben geen oude man of pedofiel. Ik zag dat je van Harry potter en uilen houdt. Perfect voor een geheime swap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blijkbaar niet...

      Delete
    2. Hey Anoniempje, lieve reactie en bedankt! Helaas momenteel te weinig tijd om me serieus aan een swapje te kunnen zetten. Misschien later. Je mag me altijd eind december een mailtje sturen met je vraag. Dan is het blok en heb ik wat meer tijd en ruimte om te ademen en te creëren :)

      Delete

Yay! Comments make my day!

Back
to top