Project 365 » done! «

On November 1st I finished my Project 365. That means I made a picture every day for one year. And whew, I have to say, I'm quite pleased I succeeded. Although I sometimes forgot to take a picture, it's awesome that I can look back at my whole year in photos. Maybe I'll do a Project 365 again in the future, but for now, not yet. Here's a selection of my favorite photos from the last bulk. Let me know what you think of them, & enjoy!

289/365 (little kittens playing hide & seek)

295/365 (delicious bagel in Brussels with Marlou)

300(!)/365 (pretty girl Cera)

302/365 (indiaantje spelen)

314/365 (sister time)

335/365 (i seem to be quite the mirror fan)

340/365 (autumn leafs)

342/365 (my boy ♥)

355/365

365/365 (pepper & salt birdies)


If you're doing a Project 365 as well, let me know in the comments. I would love to see your photos/drawings/illustrations/...
Talk to you soon!

CONVERSATION

19 reacties:

  1. Wauw wat leuk, je volledige project afgewerkt!! :) Ik moet er ook echt es werk van maken, ik wil dit al zo lang doen.. Misschien begin ik er wel aan als het nieuwe jaar begint! :)

    ReplyDelete
  2. ongelooflijk da gij da hebt volgehouden!! ik zou er stress van krijgen als ik iets élke dag moest doen. elke dag tandenpoetsen lukt nog net ;)
    het grote namenspel, ik ben benieuwd ;)
    enneuh, dan toch ingeschreven voor SS??
    ben intussen aan spaanse film nr 2, voorlopig genen topper!

    ReplyDelete
  3. Zo zot dat ge het volledig gedaan hebt, ik zou het echt niet volhouden! En er zijn echt veel leuke foto's uitgekomen :)

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's! Ik denk ook niet dat ik het zou volhouden. Ik zou wel willen, maar zou waarschijnlijk toch hier en daar een foto vergeten te maken!

    ReplyDelete
  5. I am still wondering, how safe is taking photos of mirror while driving a car ("sister time") ;)
    I started my photo a day on 1st of November this year. I think I will be in fo one moremonth, but I am not sure I will do it next year. Anyway, just like you said - it's really great to take a photo each day and later look back at them all, but I am worried that in this case my computer ill stop working - I already have way too much photos :)
    And at the end, I think you should be proud of making it. Let's face it, it's cool but sometimes not so easy at all to keep going in 365 project!

    Greetings from Latvia,
    Z.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Zane, I wasn't driving!! I was in the passenger seat, my sister was driving... So it's pretty safe if you ask me :) Oh yep, I understand what you say by stating that you have way too much photos.. The perks of being an amateur photographer, I suspect. Good luck with the rest of your 365 project!

      Delete
  6. Ik vind dat dus echt moeilijker dan ik dacht he, ik vergeet af en toe is een foto oeps :P

    ReplyDelete
  7. o het bijzondere herfstblaadje is mijn favoriet!

    ReplyDelete
  8. Wauw wat leuk en wat zitten er een mooie foto's tussen! Dit lijkt me heel leuk, maar ik denk dat ik het doorzettingsvermogen ervoor mis.

    ReplyDelete
  9. Gaaaaf project! :D Heel tof dat je het hebt afgerond!

    ReplyDelete
  10. Ah zo cool dat gelukt is! :) Ik zou dat wel heel lastig vinden alle dagen een foto nemen, maar 't lijkt mij inderdaad erg leuk om zo op een volledig jaar terug te kijken. ^-^

    ReplyDelete
  11. Dit zou me zo leuk lijken om te doen in 2014 :D Ga ik even proberen te onthouden

    ReplyDelete
  12. Wow mooie foto's hoor! Daar kun je trots op zijn en je hebt direct ook een mooi dagboek. Misschien is het leuk om je project te bundelen in een boekje. Dat heb ik destijds ook met m'n 365 dagen project gedaan, kijk maar eens op blurb als je het leuk vind.
    Succes.
    groetjes,
    Anita

    ReplyDelete
  13. Proficiat met de afronding van je 365 fotoproject!! Knap hoor, echt elke dag een foto! Deze zijn weer erg mooi! Mijn favorieten zijn het indiaantje, het herfstblad en die vreemde kettingschaduw, heel mooi!

    ReplyDelete
  14. Your photography is getting really good! I love all the creative details. You have a good eye for noticing interesting reflections and shadows!

    ReplyDelete
  15. Just noticed that you launched a photography website! WOW. You totally deserve it. The wedding photos are gorgeous!!

    ReplyDelete
  16. Zo'n leuk projectje, zijn heel mooie foto's uitgekomen :)
    Naomi, x

    ReplyDelete
  17. Wauw super dat je zo'n project hebt afgewerkt! Ik doe er volgend jaar misschien een, wel nog geen idee of het met foto's gaat zijn of elke dag iets maken. Nog even over nadenken ;)

    ReplyDelete
  18. Ah, wat goed van je!
    En wat super leuk!
    Foto 300 is zo mooi. Maar allemaal vind ik ze mooi.
    Ik vond het ook fijn om terug te kunnen kijken naar mijn foto's, naar wat ik had gedaan. Zo had ik ook een soort overzicht met goeie herinneringen. Goed bewaren, deze foto's!
    En als ik dit zo zie, vind ik het ergens ook wel jammer dat ik ben gestopt. Het was namelijk wel heel leuk, de tijd dat ik het deed! Maar het is voor mij wel goed zo :).
    Ik zag trouwens net ook dat je nog een Blogger gestart bent, met fotografie! Ik ben erg benieuwd!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top