My notebook craze

In the weeks to follow, I'll give you a little peek in the collections I have. This one I only discovered recently, I didn't even know I had that many!

Over these past few months, I've gathered a considerate amount of notebooks. Lots of full notebooks have gone and made room for new, more colorful and handmade ones. Come take a look at my notebook stash!


From left to right: Notes from Elisse made by Bieneke, bird one made by Emmel, Owls from den Action, Birds & flowers from den Action, Amnesty International gift by my sister.


From left to right: Flower watercolor made by Mary, Flowers gift from Fab, Ghosts notebook made by Ely, Triangle made by me, Blank one gift from Eline.

The latest one that is now completely full is this one that I got at den Action.


And the newest addition to the family is a cat notebook! It was a gift from Joanne.


Do you have a collection/addiction to notebooks? What do you use them for?

30 reacties

  1. Ik heb ook veel notiesboekjes, en in bijna elk boekje staat wel iets in, in het ene staan mijn dromen, het andere bevatten dan weer gedichten, gitaarakkoorden, liedjes, dingen dat ik moet onthouden, :) wat schrijf jij er zoal in?

    ReplyDelete
  2. Ik heb een notebook voor al mijn tekeningen.. :)

    ReplyDelete
  3. Haha ik zag het bovenste stukje van de foto en dacht he! Wat een leuke pfff had ik hem zelf gemaakt zeg :-)

    ReplyDelete
  4. ahh ik hou van notebooks! Maar in tegenstelling tot u hou ik het bij ééntje, waar ik letterlijk àlles in opschrijf (plannen, ideeën, doodles, er worden zelfs fruitstickers en etiketjes in geplakt wanneer ik daar geen blijf mee weet) tot het van voor tot achter helemaal vol staat (dat duurt meestal één jaar).

    ReplyDelete
  5. aaaah ik heb ook zo'n notitieboekjes tik! Ik heb een vage voorkeur voor zwart/witte boekjes (omdat ze anders niet bij elkaar matchen ofzo?)

    ReplyDelete
  6. Ik heb ook echt een zwak voor notitieboekjes! Er zitten echt een paar prachtige hiertussen :)

    ReplyDelete
  7. Wat heb jij een hoop mooie boekjes! Ik heb er ook heel wat, maar die van jou zijn echt prachtig. Die met die triangel vind ik erg mooi, maar eigenlijk zou ik niet kunnen kiezen in welk boekje ik het eerst zou gaan schrijven.

    ReplyDelete
  8. je kunt nooit genoeg boekjes hebben toch om allerlei belangrijke of onbelangrijke dingen in op te schrijven! (of gewoon om blij van te worden als je er na kijkt ;)

    ReplyDelete
  9. I love notebooks, I have a fairly big one that I carry everywhere, it contains my journal, lots of to do lists and important numbers and addresses and lots of doodles. It is essential to me now
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  10. Wat een boel notitieboekjes en ook nog zulke leuke!!

    ReplyDelete
  11. Awel, ik ben niet zo'n notitieboekjesmens. Ik zou ze alleen kopen voor de mooie buitenkant. :)

    ReplyDelete
  12. Haha, ik ben blij dat ik niet de enige ben met zo een collectie. Ik heb stapels notitieboekjes, ik kan het ook moeilijk laten om ze te kopen. Helaas gaan ze niet zo snel vol als ze erbij komen, ik gebruik ook altijd maar eentje per keer (anders raak ik het overzicht kwijt in combinatie met mijn agenda en schetsboek)

    ReplyDelete
  13. Ik wil ook die. Uiltjes vd Action! Mooohooooi seg :)

    ReplyDelete
  14. Haha ooooh man dit herken ik! Alleen heb ik een rare tik. Als ik leuke boekjes tegenkom MOET ik ze meenemen. Vervolgens durf ik er niet in te schrijven, omdat ik bang ben dat ik het boekje verpest en verstoft het eerst een hele tijd in de kast, totdat ik een NOG mooier boekje vind en ik het niet meer zo erg vind om in het vorige boekje te schrijven. Stom eigenlijk.

    Jij hebt overigens wel echt hele leuke! Vooral die handgemaakte zijn bijzonder. Tof. :)

    ReplyDelete
  15. Lovely notebooks! I love them! I too have a collection and I keep buying them and never using the up!

    xx Courtney
    chaseallyourdreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja! Maar dan voor notitieboekjes met mooie blaadjes aan de binnenkant, met een mooi printje. Om als briefpapier te gebruiken. Mijn favoriet is het Butterfly Fields eco journal van Jill Bliss!

    ReplyDelete
  17. Wauw amai zo tof al die verschillende boekjes! :)

    ReplyDelete
  18. Nice! :) Time after time I see really great notebooks in shops, but till this I have forced myself to not expand this collection too much :) I love that owl notebook, that is really great one! :)

    ReplyDelete
  19. ik denk dat ik ondertussen een levenslange voorraad opgebouwd heb. Op dit moment steken ze in een doos (een curverbox vol) te wachten tot ik een nieuwe nodig heb. En ik koop er geen nieuwe meer tot die doos leeg is.

    ReplyDelete
  20. Ik heb er ook zoveel en gebruik er 1 :P hahahaha

    ReplyDelete
  21. I stopped counting my notebooks - it's a wideee collection ;)
    i would love to use them more but i feel sorry for them,i know it's silly!

    ReplyDelete
  22. Jaaa, ik heb ook een bizarre verzameling. Mijn vriend wordt er gek van, want ik koop elke keer wéér een nieuwe haha.

    ReplyDelete
  23. Ik heb een zwak voor notebooks alleen een angst om erin te werken, omdat het dan zo 'vast' in een boekje zit stom stom

    ReplyDelete
  24. Oehh leuk, ik vind boekjes ook echt te leuk maar zolang ik er een stuk of 5 heb liggen, kan ik me inhouden haha.

    ReplyDelete
  25. Meestal komt het er bij mij op neer dat ik twee keer schrijf in een notebook, het dan ergens verloren leg en een nieuw moet zoeken... Om dat eerste daarna terug te vinden. Donderdag kreeg ik bij Hunkemöller een roze Moleskine en ik moet toegeven dat ik wel een beetje verliefd ben :-).

    ReplyDelete
  26. Ik koop er ook ontzettend veel, er zijn gewoon te veel schattige boekjes te koop ^^ Vooral in de action heb ik het extra lastig, want alles is dan nog eens zo goedkoop (die met uiltjes en die bruine met zwarte details die je hebt, heb ik ook gekocht, haha)

    Liefs, Liese

    ReplyDelete
  27. Zo leuke boekjes! Ik wil er ook maar kom er niet vaak zo leuke tegen :( nu wil ik er één pimpen

    ReplyDelete
  28. Ik heb er zelf ook een stuk of 20. Goed om te weten dat ik dus niet de enige ben met deze verslaving.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!