Kitten cuteness

Waw, it's been such a long time since you've got another peek in the life of Pixel & Cera! They've been real badasses lately, but oh so huggable and sweet as well - at times.

I will let these pictures speak for themselves (I do apologize for the bad quality, but don't let that kill the über cuteness please!), so enjoy :)












Hope you enjoyed this cat overload! Let me know what your favorite picture is. Oh and also, would you like to read/see these kinds of posts more often?

CONVERSATION

19 reacties:

  1. Gorgeous! the pair of pictures of the two of them fighting on podiums is hilarious!
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  2. Die eerste foto: sublimo!!! :)

    En dan die "vechtende" katten op de krabpaal... haha! Ik veronderstel dat ge ook al een boel filmpjes verzameld hebt?

    ReplyDelete
  3. Haha! So funny to see them battling on their perches. The first photo is really beautiful but I also like the one where she's sitting on the edge of the couch (not sure which kitty it is) and, of course, the one hanging out in your purse makes me laugh. ;)

    ReplyDelete
  4. Catfight...... tiens, is herkenbaar hier. En nadien lekker elkaars gezelschap opzoeken. Soms he..

    ReplyDelete
  5. Die catfight foto's zijn ultiem! En heerlijk dat er niet zoiets bestaat als 'teveel' poezenfoto's he, ik zou nog zo drie van zulke posts achter elkaar kunnen genieten :)

    ReplyDelete
  6. Voor mij ook de eerste foto! Die ziet er zo 'zacht' uit! :)
    Laat maar komen die poezenplaatjes, ik ben namelijk gek op katten...

    ReplyDelete
  7. Aaah deze foto's zijn zo leuk :D Katten zijn sowieso leuk!

    ReplyDelete
  8. aahhhh ik hou van katten. Ze zijn zo lief en grappig (en bijdehand).

    ReplyDelete
  9. wauw wat een leuke foto's van die poesjes!!!
    liefs,

    ReplyDelete
  10. Oh my, wat een overload aan schattige foto's! Ik ben je mail vergeten te beantwoorde, ik beloof je dat je morgen van me hoort ;-).

    ReplyDelete
  11. The two pictures of your kitties, with the green background, would be great cards! They are so cute!!

    ReplyDelete
  12. Mooie katten en mooie foto's.

    ReplyDelete
  13. Oooh wat een zot leuke katten! :) Heel erg leuke foto's!

    ReplyDelete
  14. Nummer 7, ik spot CRAZY EYES! :P Oh en de kat in de tas, zo lief <3 Ik wou maar dat ik mijn kat overal mee naartoe kon sleuren haha ik mis haar zelfs als ik gewoon ga werken :3

    ReplyDelete
  15. Die eerste die je ook gebruikt als banner: ZALIG! Er zitten trouwens heel wat schoontjes tussen in je 365 reeks!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top