Handmade with Love event

Saturday, November 16, 2013 , , 13 Comments

Een paar weken geleden werd ik uitgenodigd door de oprichters van Handmade With Love om in Brussel kennis te komen maken met hun project. Samen met Lieve, onwetend maar vol verwachting, trok ik naar Brussel voor een namiddagje plezier bij Les Midinettes. We ontmoetten er enkele fellow bloggers, aten er lekkere taartjes (ik kon me niet inhouden en heb alles geproefd!) en kregen een workshop van de twee Midinettejes om een snood te maken, - oftewel cirkelsjaal. Oh, en we kregen nadien nog een goed gevulde goodiebag mee naar huis. Altijd leuk!
(English version below)




Uiteraard kregen we ook een woordje uitleg over Handmade With Love. Aangezien het in dit filmpje al ontzettend goed wordt uitgelegd, ga ik zelfs geen poging wagen.


Het platform werd opgericht om creativiteit en hulpbehoevende organisaties van bij ons te combineren. Een mooi initiatief, vind ik zelf. Je kan je hier aanmelden als Helping Hand, of zelf een project indienen dat nog creatieve steun kan gebruiken. Aangezien het project nog maar net is opgestart, raad ik je aan om er snel bij te zijn! Volgens mij gaat dit boomen gelijk zot!

Als blogger bij Handmade With Love beloof ik jullie bij deze plechtig mijn publiek op de hoogte te houden van interessante nieuwe projecten en zelf mijn steentje bij te dragen. Voilà!
Tot de volgende!

// A couple of weeks ago I was invited by Handmade With Love to attend an event in Brussels. It was a lovely afternoon where I got to meet some new people, enjoyed delicious pies and made my own snood. But more importantly, I got to know the project a little better. If you want to expand your knowledge of the Dutch language, be my guest and watch the movie. For now, the project only exists in Belgium, but maybe in the future you can participate as well.. :)
I will keep you posted!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer