Bye September, bye October!

Time for another update on my life these past two months ;) I've had a blast, but didn't take my camera with me all the time, which results in photos that are sometimes a bit more boring and ordinary. Ah well, I'll do better in November, pinky promise!

In September...

» Me and the boy went to Turkey! We relaxed a week at the beach and enjoyed each other's company. Aaahhhw. I want to go back!


» I visited my godchild and we had fun with parrots.


» Me and the sister worked together in Hasselt.


» Pixel found some more weird places to sleep in.


» I did some attempts at nail art - and was very pleased at how it looked!


In October...

» I caught up with some friends.





» I enjoyed the Autumn sneaking in.


» I went to a "secret" meetup, I'll tell you more about it later!


And to finish off (and in case you don't know what I look like anymore): I'll do an impression of Suzy


Talk to you soon!

CONVERSATION

17 reacties:

  1. o wat lekker dat je op vakantie bent geweest! Super. En papagaaitjes zijn zoooo leuk, vooral als ze op je hoofd zitten :)

    ReplyDelete
  2. zo geweldige sfeerfoto's :)
    en je nailart is echt wel goed gelukt!

    ReplyDelete
  3. Ja, doet u mij ook maar een zonnige bestemming voor nu en een poosje langer! Mooie foto's, vooral de eerste twee, met dat bol effect, gaaf! Leuk dat je ook weer meedoet aan de photochallenge, succes en veel plezier!

    ReplyDelete
  4. Dat ziet er gezellig uit! Wat lekker dat je naar Turkije bent geweest. Lijkt me heerlijk! En die foto met die wafels, haha is vast heel gezellig met je zus :)

    ReplyDelete
  5. Heel erg leuke en mooie foto's! :) Tof om te zien.

    ReplyDelete
  6. Mooie foto's! Even om te laten weten, mijn dochter is komen piepen :) bedankt voor je reactie!

    ReplyDelete
  7. Super lieve foto van jullie twee!

    ReplyDelete
  8. mooie sfeervolle foto's! Leuk blog, trouwens ;)

    ReplyDelete
  9. hahaha die foto met die wafel :')

    ReplyDelete
  10. hele leuke foto's vooral die laatste heel cute!

    liefs
    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    ReplyDelete
  11. Is dat Australian ice cream dat je werkte?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh het leek er op :) bedankt voor je reactie, ja hoor het gaat heel moeilijk zijn, ik mis hem al verschrikkelijk, mijn grote liefde woont de andere kant van de wereld..

      Delete
  12. Wow leuke foto die laatste, heb jij laagje make-up of lijkt dat gewoon zo? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Eline, ja hoor, ik heb daar inderdaad een laagje make-up op. Bedankt voor je lieve reactie!

      Delete
  13. uw maand zag er anders ook wel vet uit. :) Hasselt, is dat niet ver van bij jou?

    Ik ben trouwens een afs'er, ik weet niet of je dat echt kent :)

    (ps bloed geven is niet zo simpel :P)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top