the big DRAW-ing challenge (1)

It's October, that means time for another challenge! I've always wanted to be good at drawing, so what better excuse to be able to experiment than a challenge? The big DRAW-ing challenge is an initiative by Plutomeisje & Fenne. I'm drawing. Every day. In a theme. Alright, on to week one, shall we?!



1/31: doodle


2/31: close-up


3/31: through the window


4/31: plants/flowers


5/31: sea animal


6/21: hero
I'll get this photo online by next week, because the drawing isn't finished yet!

7/31: old


I'm pretty proud of my cutesy octopussy, what's your favorite drawing? And are you participating as well?

Talk to you soon!

CONVERSATION

26 reacties:

  1. Leuke challenge! Jammer dat ik rotslecht ben ik tekenen haha. En inderdaad leuk inktvisje! x

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk idee. Ik ben zo slecht in tekenen, maar dit is wel een heel leuk idee. Ik vind je zeedier echt tof!

    ReplyDelete
  3. Super leuk, wow je kan best goed tekenen en wat een leuk boekje!!!! geniet er van !

    ReplyDelete
  4. hihi mijn favoriete zijn de bloem en de octopus met spierballen!

    ReplyDelete
  5. Je tekeningen zien er echt heel erg mooi uit. Liefs, x
    PS: doe je mee met mijn winactie?

    ReplyDelete
  6. Dat is echt een superleuk idee zeg! Mooi getekend hoor :D

    ReplyDelete
  7. Superleuke post én idd mooi getekend. De octopus is mijn absolute favoriet ;-).

    ReplyDelete
  8. Oooh! Die octopus! Zo schattig!

    ReplyDelete
  9. Die octopus is inderdaad leuk! Mijn resultaten wisselen met de dag haha, maar ik ben wel trots op mijn 'hero'!

    ReplyDelete
  10. Ik ging eerst ook de octopus doen maar ik koos voor het eenvoudige zeepaardje. Ik vind het perspectief van 3 oktober wel heel grappig

    ReplyDelete
  11. Ja, ik had mijn blog wat verwaarloosd toen ik in Spanje zat omdat ik toen een andere had, maar nu ben ik helemaal terug!

    Ik vind je zeedier ongelofelijk cool, ik zou het zelf niet kunnen!

    ReplyDelete
  12. Wat cooool! Ga kijken of ik een paar dagen mee kan doen! :))

    ReplyDelete
  13. Mooie tekeningen! Ik herken uw stijl er wel in, gek hé :)

    Ik deed mee, maar door mijn overdreven drukke schema heb ik het na twee dagen al opgegeven. En ik die dacht dat ik het dit jaar rustiger had! :D

    ReplyDelete
  14. Wow,amazing work...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  15. Wat een gaaf idee! Misschien ga ik er ook aan mee doen. En de octopus is erg schattig... Ben ook benieuwd naar Hero :)

    ReplyDelete
  16. Goh Elisse, lief kind, waar haal je toch de tijd voor die photochallenges en drawingchallenges? Echt respect :)

    ReplyDelete
  17. What a great idea of drawings competition. And your octopus is extrimely cute )

    ReplyDelete
  18. Wat een leuke challenge , ik zie dat 1 lijn tekening er tussen staat, dat vind ik altijd erg leuk om te doen :)

    ReplyDelete
  19. Ohh, wat een leuke challenge!! En wat een leuke tekeningen! Beetje laat om nog in te haken voor mij!
    Heb ooit een poging gedaan beter te leren tekenen door er gelijk een jaarproject van te maken, niet dus. Maandprojecten zijn toch net ff wat fijner te overzien. Succes, ik blijf je volgen!

    ReplyDelete
  20. Leuke challenge. Die kende ik nog niet.

    ReplyDelete
  21. De octopus is mijn favoriet, goed getekend! De doodle is ook mooi! En de close up snap ik niet zo goed :) Maar goed gedaan! Je kan tekenen hoor!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top