Mug painting for beginners

Hi lovelies, I'm back!

I'm currently in the middle of my autumn break, so I have heaps of time to spend on DIY'ing, photographing (my project 365 will be done this Friday!), spending time with the best friends, cutest cats & best bf in the world and of course planning in a ton of fresh posts for my blog. In my abscence I couldn't edit any photos on my own laptop, so slowly but surely I'm learning to work on a Mac.

A few months ago I bought a glass and porcelain pen from Pipoos, it then got lost when moving out, but a few weeks ago I found it so decided to spice up some plain ol' coffee mugs.

The bf is heavily coffee-addicted so why not give him a good start of the day? I went with extremely easy designs - but could still use some practice though - and wrote some fun words.



(holla fo' the gifs being back!)

Next up: other colors to make the mugs stand out a bit more? Or perhaps use some nailpolish to color them in?!

Take care and I'll talk to you verrryyy soon! Enjoy your Wednesday!

CONVERSATION

25 reacties:

  1. Haha, dat gifje is echt heel leuk! Mooi gedaan hoor, verslavend is dat porselein schilderen he?! Ik heb de neiging om alles onder te kladderen :)

    ReplyDelete
  2. Uw gif is echt leuk. Ik heb al mijn favoriete tas, maar toch leuk om te lezen!

    ReplyDelete
  3. Leuk zeg, zou voor mijn man ook handig zijn :P

    ReplyDelete
  4. Whaaa, ze zijn zo leuk! Als die stiften niet zo milieu- of gezondheidsonvriendelijk zouden zijn, hadden alle saaie kopjes in mijn keukenkasten er ook al lang aan moeten geloven! ;)

    ReplyDelete
  5. super! Die met de snor is de leukste, zowel door de snor als door de tekst :) Niks boven een goei zjat koffie!

    ReplyDelete
  6. Leuk gedaan! Die met de vlaggetjes vind ik persoonlijk het leukste, maar de andere 2 zouden ook welkom zijn in mijn servieskast hoor ;-).

    ReplyDelete
  7. Leuk! Ik ben dat ook altijd van plan, maar ons servies heeft al schone figuurtjes, en is op dit moment sowieso al een allegaartje van vanalles dus het is meer dan voldoende bont, om niet te zeggen een hevige mismatch, oeps ooit wanneer er terug geld op de rekening staat kopen we dingen wel mooi samen gaan. Alhoewel, ik heb de laatste jaren al heel wat uit mijn handen laten vallen, en maar 1x een mooi potje, misschien moet ik dat "talent" terug boven halen :)

    ReplyDelete
  8. Ah dat ziet er superleuk en gezellig uit :) Leuk DIY ideetje voor de volgende vakantie die er aan komt!

    ReplyDelete
  9. Ja! Zo tof en zo simpel :). Mag ik zeker niet vergeten als ik nog eens een low-budget cadeau ineen moet flansen!

    ReplyDelete
  10. Hahahaha, dat gifje is idd héél erg leuk. Tof DIY-ideetje :-).

    ReplyDelete
  11. Wat leuk is dit zeg! Gelijk een stuk vrolijker :)

    ReplyDelete
  12. Fijn dat je weer terug bent!
    wat een heerlijke foto´s en creatief dingetje weer :)

    ReplyDelete
  13. Hehe een goei jat kaffe is de beste ;)!
    Nee echt een heel goed idee, ik wist niet dat het kon dus weeral iets bijgeleerd.
    Wat voor verf had je gebruikt?
    thnx!

    ReplyDelete
  14. dit staat ook echt nog op mijn to do lijstje! Super leuk zijn ze geworden!!!

    ReplyDelete
  15. Super tof gedaan, ik heb vorige week enkele tassen gekregen van mijn oma (die bij de koffie zaten), misschien moet ik mij ook eens zo'n stiftje gaan aanschaffen.. :)

    En is een super leuk idee voor een cadeautje, misschien iets voor met kerstmis!

    ReplyDelete
  16. Super leuk! Ik heb het zelf ook eens gedaan :)

    ReplyDelete
  17. Ze zijn gaaf!! Ook errug leuk filmpje. Zou ze zo laten, hebben geen kleurtje nodig, maar da' s mijn idee. Jij ook succes met de nieuwe challenge!

    ReplyDelete
  18. Gifjes!!! Ik maak zo'n tassen altijd voor anderen, maar nooit voor mezelf. Tijd om daar verandering in te brengen? :)

    ReplyDelete
  19. Die tassen zien er superleuk uit! Enig idee waar ik 'in een echte winkel' zo'n stift kan vinden?

    ReplyDelete
  20. Did you know you can shorten your urls with AdFly and receive cash from every visitor to your short urls.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top