September photo challenge: 18 - 23

Time for week 3 of the September photo challenge! I can hardly believe September is almost over... Time flies!

image made by Sanne, camera via redbubble

322 - 18/09 - flash
i experimented with my flash & freelensing


323 - 19/09 - selfportrait
selfie from a supertired Elisse


324 - 20/09 - animal
i bought a deer candle! so kitsch!


325 - 21/09 - food
homemade veggie lasagna, yum!


326 - 22/09 - just woke up
slowly waking up with a good book (A Home at the End of the World by Michael Cunningham - I just discovered by Googling it that there is a movie adaptation, awesome!)


327 - 23/09 - fabric
part of my fabric stash (and cutiepie Pixel being curious)


Pfew, this week was hard for me! I felt so uninspired. How about you? Have you recently updated your blog/shared your photos from the challenge online? Please let me know in the comments, I would love to see them :)

Talk to you soon!

21 reacties

  1. Nice! de kleuren van de 'animal' foto, echt super mooi!

    ReplyDelete
  2. Ik vind die selfie erg tof! Zit beweging in de foto :)
    En de foto 'just woke up' heeft zo'n lekkere dreamy vibe.

    ReplyDelete
  3. Helaas, ik wou meedoen deze keer maar met alle verhuisdrukte en wennen aan mijn leven als deeltijdswerkende mens is het er niet van gekomen!

    En ja, we moeten snel maar eens meeten voor ne koffie ofzo!

    ReplyDelete
  4. Very nice photos :)
    Do you want to follow each other, let me know?!

    http://danadimitras.blogspot.it/

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke foto's! Leuk zo'n challenge, goed om je creativiteit te prikkelen he?

    ReplyDelete
  6. Ik vind je zelfportret echt prachtig <3
    en wat is je blog mooi geworden! Stylisch!

    ReplyDelete
  7. Wat ziet die lasagne er heerlijk uit! Mooie foto's hoor. Gaat snel, je hoeft er nog maar een paar.

    ReplyDelete
  8. Just woke up is mijn favoriet!

    ReplyDelete
  9. Prachtige foto's!! Die flash vind ik heel interessant, hoe heb je dat gedaan? Heel mooi! Je kat werkt ook aardig mee, of had je iets lekkers verstopt, hihi! Nog 4 dagen, het is echt voorbij gevlogen! En het was leuk!

    ReplyDelete
  10. ok, swapje is goed! ik stuur je een uil en??? wat bedoel je met ooievaar, die zit er niet tussen... mail je me je adres nog eens

    ReplyDelete
  11. Ik loop drastisch achter........ is de schuld vd low key hahaha zal van het weekend eens kijken of ik wat kan inhalen.
    Bij jou ist weer goed gelukt!!

    ReplyDelete
  12. It feels like it's been so long since I've been able to make some visits to my favorite blogs. Just wanted to say that I like your new (at least since I last visited) header photo. I still love this photo challenge idea but once again missed out! I'll have to keep my eyes open for the next one!

    ReplyDelete
  13. Fijne sfeer! En wauw, die lapjes stof. Heb een stoeltje dat ik nog opnieuw moet bekleden, krijg er gelijk zin in als ik al die stoffen zie! :)

    ReplyDelete
  14. Geen idee welke ik de leukste vind, als ik echt een kiezen moet ga ik voor de kandelaar :)

    ReplyDelete
  15. Ik heb de regels een beetje aangepast en heb 30 foto's genomen die ik ooit nam en vond passen bij de challenge, omdat ik de challenge nu pas ontdek :) haha!

    ReplyDelete
  16. Je blog is heel wat veranderd sinds ik er de laatste keer geweest was, hij is leuk geworden!

    En die stofjes zien er wijs uit, daar kan je wel wat van maken ;)

    ReplyDelete
  17. Hopelijk heb je zin om dan ook mee te doen ;) ik vind jouw foto's een inspiratie en ik heb me eindelijk een portretlens aangeschaft! ik kan niet wachten om er aan het werk mee te gaan !

    ReplyDelete
  18. Did you know that you can create short urls with Shortest and get money from every click on your shortened urls.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!