September photo challenge: 10 - 17

Here's the second batch of pictures for the September Photo Challenge. I have to admit that I'm very happy being able to show you guys photos I myself am much more satisfied with. My favorite this week has to be the high-key photo. Isn't Cera the cutest?

314 - 10/09 - reflection
in the car with my sister


315 - 11/09 - high-key
pretty little cera


316 - 12/09 - at home
i almost forgot to take a picture today, so these flower spice jars had to do


317 - 13/09 - handmade
a little notebook for a swapmate


318 - 14/09 - from where I stand                                         // 319 - 15/09 - warm colors
nocturnal biking                                                                         // nachtelijk hongerke


320 - 16/09 - low angle
my bike is officially broken


321 - 17/09 - something green
I made a new top


Overview of the themes I did and still have to do:


How has this past week been for the other participants? For me this was an easy week, the challenge is becoming a daily ritual. :)

Talk to you soon!

19 reacties

  1. Mooie foto´s weer! 318 & 319 zijn mijn favoriet :)

    ReplyDelete
  2. Leeuk! Ik vind de eerste twee foto's en de fiets extra mooi geworden :)

    ReplyDelete
  3. Wuw, leuk! E dat nieuw topje gaat toch ook nog geshowd worden op de blog hé?!

    ReplyDelete
  4. Oh wauw Elisse, wat een mooie foto's heb je weer gemaakt! Vooral de 'from where i stand' vind ik echt briljant gevonden. Keileuk!

    ReplyDelete
  5. Mooie foto's zeg! Stuk voor stuk.

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke challenge! En vooral ook mooie foto's!

    ReplyDelete
  7. Er zitten er schoontjes tussen! Amai! Ik ben jaloers op je potten, zo schoon! Ik ga een kleine inhaalactie mogen doen, ik heb op momenten wel veel foto's getrokken maar ik zit er nog lang niet aan, aaa! Ik moet er ook eens beginnen selecteren en uploaden zodat ik terug een overzicht heb :)

    ReplyDelete
  8. Mooi! ik vind allemaal mooi! :)

    ReplyDelete
  9. Wat een mooie foto's! Ik vind vooral high key en warm colors prachtig. Fijn zo'n makkelijke week :)

    ReplyDelete
  10. Ik vind de high key en low angle erg mooi. Ik vind het ook erg leuk om mee te doen omdat ik nu toch vaker dingen gaan zoeken op mijn toestel en je gaat weer anders kijken.

    ReplyDelete
  11. Your handmade notebook is so gorgeous! :) I completely love it ^.^

    ReplyDelete
  12. Ik vind die van je kat echt zalig! Maar 't zijn wel allemaal schoontjes hoor. Ik moet dringend ook eens aan zo'n photo challenge deelnemen :D

    ReplyDelete
  13. wees vrij om mee te doen hé :)

    en bedankt voor je alweer lieve reactie :P ja men voeten stonden mee op de foto (oeps)

    ReplyDelete
  14. daar zijn hele mooie foto's bij zeg. Die met warme kleuren is mijn favoriet.

    ReplyDelete
  15. Prachtige foto's! Vind je weerspiegeling erg origineel en je high key foto geweldig! Ben er vandaag ook mee aan het stunten geweest, best moeilijk! Je batwing blouse vind ik ook erg leuk, mooi stofje! De photochallenge ook hier in het dagelijks ritme opgenomen ;)

    ReplyDelete
  16. En bedankt voor je tips voor de sluitertijd! Heb ook een bedankje op mijn blog met een link ;)

    ReplyDelete
  17. Simpel vraagje: is u vriendje ook een vegetariër? zo ja, wow, handig, zo nee, hoe werkt dat voor je? :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!