September photo challenge: 1 - 9

I'm back from Alanya, Turkey! The bf and I had a blast, and now I'm totally ready for my second year of Journalism, a new year of sewing, photographing and discovering new things.

While I was in Turkey, I also took the time to make some pictures for the September photo challenge. However, I did not bring my camera - and I have to admit, it felt like such a relief not taking my camera everywhere I went - but I took pictures with the bf's iPhone and a disposable (underwater)camera.

305 - 1/09 - silhouette
pretty boy at the beach


306 - 2/09 - abstract
guess what this is?


307 - 3/09 -door
look, it's mr. door!


308 - 4/09 - panorama
view from our terrace


309 - 5/09 - cool colors


310 - 6/09 - pattern
inside the mosque


311 - 7/09 - hands


312 - 8/09 - something new
i bought a new bag


313 - 9/09 - shutter speed
it's finally calming down in our street after 8pm

If you're participating as well, let me know how you're doing. I'm very curious to see some more results!

ps. If you experience any difficulties - or aren't sure about the themes - check out this blogpost by Sanne. She explains some of the terms in a simple, understandable way.

In the mean time, I'm making my way through 1133 blogposts waiting to be read... Not a simple task, but a super fun one!

Talk to you soon!

23 reacties

  1. Have fun! :)

    oh love the pictures! well i guess turkey is an amazing place to take pictures! love every of them! :)

    ReplyDelete
  2. is dat een varen? en yepp zoals verwacht doen je foto's van Turkije me helemaal hopen om terug te gaan! Leuke vakantie gehad zie ik? :)

    Hosgelidiz a Belcika! :)

    ReplyDelete
  3. Welkom terug! De sluitertijdfoto is cool!

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's, en ik ben helemaal weg van die met de patronen. Prachtig gewoon.

    ReplyDelete
  5. Ahzo! Nu wordt het al een pak duidelijker! Ik ga er met nieuwe moed tegenaan! Liefs, Me

    ReplyDelete
  6. och, maar gij hebt ook kei mooie foto's! mijn favoriete is de "pattern" foto, en ik ben heel benieuwd naar de wegwerpcamera)foto's!

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke foto's! Ik nam in de vakantie mijn camera ook niet mee, heerlijk juist!

    ReplyDelete
  8. Elisse, wat een mooie foto's! Het patroon vind ik echt geweldig.. De panorama trouwens ook. Heb nu al zin in je volgende serie :D

    ReplyDelete
  9. Wauw, mooie foto's! Dat patroon is echt prachtig, dat is dan weer een voordeel van op vakantie zijn tijdens de challenge. Ben wel benieuwd wat voor sluitertijd je gebruikt hebt, ik vind dat nog steeds wat moeilijk. Succes met de rest!

    ReplyDelete
  10. haha, ik lach hardop om meneer deur :D
    en fijn he soms, helemaal zonder camera. ik heb hem ook echt al weken niet aangeraakt, maar morgen moet ik een shoot (!) doen. (voor stage, doodeng)

    ReplyDelete
  11. Ik wil ook terug op vakantie nu ik deze foto's zie! :) Ziet er heel tof uit!
    X

    ReplyDelete
  12. super foto's! Vooral die 'something green' is gaaf.
    En ben blij te zien dat ik niet de enige ben die een combi maakt van diverse foto's in 1 post.

    groetjes Charlotte

    ReplyDelete
  13. For a reason I don't know, my favourite photo is a "new bag" one ^.^

    ReplyDelete
  14. Je hebt precies een leuke week achter de rug. Heerlijk! Helemaal klaar om er terug een lap op te geven. Veel succes in je tweede jaar! En veel succes met al die blogposts ;)

    ReplyDelete
  15. Scalliesworld.blogspot.com10 September 2013 at 22:21

    Leuke pics en tof initiatief!

    ReplyDelete
  16. Niet echtt zeker welke ik het leukste vindt :) mijn eerste lading staat ook online :)

    ps: die code is echt vreselijk! dat lukt maar niet :)

    ReplyDelete
  17. Prachtig Elisse! mr. door, leuk!
    Ik wil je onderwatercamera foto's zien! Door mijn eigen was ik blij verrast, ik hoop jij ook door de jouwe :).
    (en ahhhh, lief, dat linkje :)))

    ReplyDelete
  18. super mooie foto's! Ben benieuwd naar je onderwater foto's!

    ReplyDelete
  19. Mooie fotos meid!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Die foto in de moskee is mooi!

    ReplyDelete
  21. Zalig! echt heel erg mooie foto's!

    ReplyDelete
  22. great pics!

    best wishes
    MademoisellePoisson

    xoxo

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!